مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با مدیر امور شعب بانک سپه دیدار و بر افزایش تأمین ظرفیت های مالی در پرداخت تهسیلات برای ایجاد اشتغال نیازمندان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، وحید میرزایی بافتی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان قزوین بیان کرد: آنچه موجب شده تا خانواده ای برای امرار معاش خود نیازمند کمک دیگران باشد نبود درآمد برای تأمین هزینه های زندگی است.

وی ادامه داد: اگر خانواده ای علاوه بر یارانه، درآمد دیگری هم داشته باشد آن گاه قادر خواهد بود تا هزینه های زندگی خویش را تأمین کند و وابستگی و نیاز مالی به کسی نداشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: راهکار اساسی و جدی درآمدزایی برای خانواده های نیازمند اشتغال زایی است؛ خانواده دارای توانایی و ظرفیت هایی است که امداد این توانایی ها را شناسایی کرده و براساس توان افراد برای آنها فرصت اشتغال را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: عده معدودی نیز وجود دارند که به واسطه عدم توانایی جسیم ناشی از کهولت سن یا بیماری، توانایی درآمدزایی را ندارند که برای این عده نیز می توان از طریق احداث نیروگاه های خورسیدی خانگی ایجاد درآمد کرد.

میرزایی بافتی خاطرنشان کرد: ایجاد نیروگاه های خورشیدی پنج مگاواتی برای مددجویان هزینه ای بالغ بر 23 تا 25 میلیون تومان دارد که این هزینه بخشی از از طریق تسهیلات بانکی و برخی از طریق منابع امداد تأمین می شود، البته دولت خرید برق از این نیرئوگاه های خانگی را تا 20 سال تضمین کرده است.

وی تأکید کرد: مشکل اصلی در کشور ما دولتی شدن و اداری شدن کارهاست که این مشکل جزو فرهنگ ما درآمده است ولی اگر توجه و نگاه ما به توان و ظرفیت های مردمی باشد می توانیم دستاوردهای بزرگی را در اجرای طرح ها و برنامه ها داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: همکاران ما در سطح استان از عملکرد بانک سپه رضایت دارند، خوشبختانه همکاران بانک سپه همراهی لازم را با امداد دارند به طوری که امسل نیز دو میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال از طریق بانک سپه پرداخت خواهد شد.

در ادامه مدیر امور شعب بانک سپه استان قزوین خدمات امداد را ارزشمند دانست و عنوان کرد: بانک سپه خدمت به مددجویان امداد را در اولویت قرار داده است چراکه هر کاری در این زمینه انجام شود ذخیره ای برای آخرت است.

حمید نصرالهی یادآورشد: امروز امداد خدمات بسیاری را به نیازمندان ارائه می کند از این رو همراهی با امداد نتیجه ای جز خدمت به محرومان و نیازمندان ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار