نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از دستگاه قضایی این است که با جدیت و بر اساس قانون هر چه زودتر پرونده کرباسچی را خاتمه بدهند چرا که دل خانواده‌های شهدای مدافع حرم از دست این فرد خون است.
کد خبر: ۴۲۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 07 May 2017
تابناک اصفهان- حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهانت یکی از اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: لازم می‌دانم از پیگیری رئیس‌کل دادگستری و دادستان استان اصفهان که سریعاً دستور رسیدگی و برخورد با کرباسچی را دادند، تشکر کنم.

وی افزود: انتظار از دستگاه قضایی این است که با جدیت و بر اساس قانون هر چه زودتر پرونده کرباسچی را خاتمه بدهند چراکه دل خانواده‌های شهدای مدافع حرم از دست این فرد که این‌گونه اهانت کرده، خون است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توهین مجری برنامه در ستاد انتخاباتی حسن روحانی نیز تصریح کرد: در خصوص موضوعی که در ایلام اتفاق افتاد، انتظار این است مثل امام(ره) که در خصوص فردی که از رادیو به ائمه اهانت کرده بود فرمودند فوراً پیگیری شود، دستگاه قضایی به اهانت نسبت به ساحت امام رضا(ع) سریع‌تر رسیدگی کند.

حاجی‌دلیگانی گفت: همچنین تعجب ما از افراد مسلمان و کسانی است که در آن جلسه بودند اما اقدامی نکردند، باید با مجری برخورد می‌کردند که این‌گونه به ساحت ائمه و امام رضا(ع) اهانت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار