مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:امروز دشمنان اسلام ترس دارند که قرآن بر دنیا سیطره پیدا کند و از ترویج مفاهیم قرآنی هراس دارند.
کد خبر: ۴۷۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه حجت‌الاسلام آیت اله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: یکی از نقشه‌های دشمنان تحریف کلام خدا است که گروه‌های تکفیری در چند سال گذشته آن را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه اسلام دین مودت، محبت و برادری است، افزود: گروه تکفیری داعش دین اسلام را دین خشونت معرفی کرده که اعمال و اقدام‌های آن‌ها با اسلام ناب محمدی(ص) سازگار نیست.

حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام ترس دارند که قرآن بر دنیا سیطره پیدا کند و از ترویج مفاهیم قرآنی هراس دارند و شیعه و سنی باید برای ترویج معارف قرآنی و مکتب راستین پیامبر(ص) دست به دست هم دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شیعه و سنی در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دنیای استکبار جنگیدند و امروز نیز باید بیش از گذشته به فکر وحدت و همدلی و دشمن‌شناسی باشند.

وی افزود: ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی و توطئه دشمنان قاطعانه ایستاده‌اند و امروز هم نباید اجازه دهند ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل شود و از ارزش‌های ناب اسلامی پاسداری کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار