مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: گردهمایی کانونهای تبلیغاتی غرب کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 24 August 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام آیت عباسیان اظهار داشت: گردهمایی کانونهای تبلیغاتی غرب کشور صبح فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این گردهمایی در دو نوبت صبح و عصر در کرمانشاه برگزار خواهد شد گفت: این گردهمایی امروز دوم شهریور ماه در ساعت 9 صبح در اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار و ادامه برگزاری این گردهمایی در نوبت عصر در تالار وحدت خواهد بود.

عباسیان با بیان اینکه در این گردهمایی یکی از مسئولان کانونهای تبلیغاتی وزارتخانه به ایراد سخنرانی می‌پردازد بیان کرد: هدف آشنایی دست‌اندرکاران حوزه تبلیغات و مسئولان کانونهای تبلیغاتی با قوانین و مقررات تبلیغاتی و نمادها و نشانه‌های تبلیغات است.

وی با اشاره به اینکه در این گردهمایی نشستهای تخصصی با موضوع آشنایی با قوانین و مقررات تبلیغاتی، شیوه‌های نوین تبلیغات برای آگاهی‌بخشی به عرصه جوانان، آشنایی با نشانه‌ها و نمادها برگزار می‌شود عنوان کرد: آموزش در رابطه با عملیات روانی در تبلیغات و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه تبلیغات نیز از جمله برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

 مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه اثر معنوی تبلیغ بسیار گرانقیمت است، زیرا خداوند متعال هدایت یک فرد را هدایت یک نسل و یک جامعه عنوان کرده است بیان کرد: اعتقادات، اخلاق و احکام، سه موضوعی است که باید مبلغان در فعالیت‌های تبلیغی خود به ویژه در ماه مبارک رمضان به آنها بپردازند.

وی افزود: یک روحانی باید توجه ویژه‌ای به مکارم اخلاق داشته باشد، تزکیه و تهذیب نفس را سرلوحه برنامه زندگی و کار خود قرار دهد، اگر این‌گونه باشیم مردم کلام و موعظه ما را می‌پذیرند.

عباسیان با اشاره به اینکه روحانیان امروز بر مسند انبیاء جامعه قرار گرفته‌اند و جامعه با تبلیغ اصول و احکام و ارزش‌ها هدایت می‌شود، عنوان کرد: ما مبلغان دین و فرهنگ تشیع باید ناشر 
نشاط معنوی در جامعه باشیم و اجر خود را از خداوند بخواهیم، همانا در احادیث تأکید شده که هر کس برای دین کار کند، خدا دنیایش را تأمین می‌کند.

 وی با  تأکید بر استفاده از شیوه‌های تبلیغی نو، مؤثر، کارآمد و رسا توسط مبلغان به ویژه در راستای جذب و هدایت نسل جوان گفت: امروز استکبار جهانی به دنبال تهی‌ کردن جوامع انسانی از معنویت است و در شبیخون فرهنگی بر علیه ملت ما، جوانان و نوجوانان، خانواده‌ها و حتی حوزه‌های علمیه را نشانه گرفته است.

 عباسیان به بیان اهمیت تبلیغ دین و ارزش‌ها و احکام آن در مسیر هدایت جوامع و آسیب‌های جبران ناپذیر دوری و فراموشی انسان از دین و غرق شدن در مادیات و روزمرگی پرداخت و رسالت مبلغان و روحانیان را خطیر و مؤثر برشمرد و افزود: مبلغان و روحانیان در قامت امام جماعت یا خطیب و سخنران می‌توانند مساجد را همچون همیشه سنگر حفظ و حراست از اسلامیت و انسانیت و جای رشد معنویت و اخلاق نگاه دارند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار