وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت گفت: خدمات درمانی و بهداشتی در شهرهای اهواز و اندیمشک از متوسط کشوری کم‌تر است؛ از این رو باید با تلاش و برنامه‌ریزی، کاستی‌های گذشته را جبران کرد.
کد خبر: ۶۶۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 26 September 2018

سید حسن قاضی زاده هاشمی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری اندیمشک در فرمانداری این شهرستان افزود: استان خوزستان سهم ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشته و جهان اسلام و ایران اسلامی مرهون این جانفشانی و فداکاری مردم استان خوزستان است.

به گزارش"تابناک" وی اظهار داشت: اگر منصفانه نگاه کنیم در حوزه بهداشت و درمان کوتاهی هایی برای این استان شده است که با همت مسئولان جبران می شود.وی با تاکید بر لزوم تلاش و همدلی جمعی برای رفع چالش های کشور افزود: مشکلات کشور را نباید تنها متوجه دستگاه های اجرایی دانست زیرا تحریم ها کار را برای مجلس و دولت خدمتگزار سخت کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم انتظار دارند مسئولان در شرایط کنونی کم خطا حاضر شوند و این موضوع در عرصه سیاست داخلی و خارجی حائز اهمیت است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: کارهای ارزنده ای در شهرستان اندیمشک انجام شده است و با توجه به آنچه در این نشست مطرح شده در زمینه های مختلف برای ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات در اندیمشک تلاش می شود.

وی افزود: برای جبران کمبودهای حوزه نیروی انسانی، تجهیزات بیمارستان و افزایش تعداد پزشک متخصص تلاش لازم انجام می شود.

 وی، سطح خدمات در کشور را تابع عملکرد همه مسئولان و هر سه قوه کشور دانست و افزود: هر گاه عملکرد ما مسئولان مطلوب بوده، خدمات شایان و رضایت عمومی را به همراه داشته است.

وزیر بهداشت گفت: کاستی‌ها ناشی از ناشی‌گری‌ها و خطاهای همه ما مسئولان بوده و با تلاش و درس گرفتن از سال‌های دفاع مقدس و با همکاری و عبور از منیت‌ها باید سطح خدمات را در همه نقاط کشور به ویژه خوزستان افزایش دهیم.

وی افزود: دشمن با دروغ‌پراکنی برای خوزستان برنامه ویژه دارد، از این رو باید با تلاش و برنامه خود را برای مقابله با فضایی که دشمن‌ به دنبال آن است، آماده و مانع تحقق اهداف دشمن در کشور شویم.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: سطح خدمات درمانی و بهداشتی در سطح شهرهای اهواز و اندیمشک از متوسط کشوری کم‌تر بوده از این روی باید با تلاش و برنامه‌ریزی کاستی‌های گذشته را جبران کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی به ۲۵۰ تخت در اندیمشک گفت: وضعیت خدمات درمانی و بهداشتی در اهواز و اندیمشک ارتقا داده می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار نمی‌رود تمام خدمات پیچیده در شهرهای کشور به طور کامل انجام گیرد، اما باید نیازهای حیاتی و اولیه در شهرها رفع و کادر پزشکی مورد نیاز در شهرستان اندیمشک تامین شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار