مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری همدان خبر داد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ روستای این استان به عنوان روستای نمونه انتخاب و دهیاران آن‌ها تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 01 January 2019
ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه در هر شهرستان به تناسب تعداد روستا‌هایی که دارند، ۴۰ روستا به عنوان روستای نمونه انتخاب می‌شوند، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ روستای این استان به عنوان روستای نمونه انتخاب و دهیاران آن‌ها تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پورمجاهد با اشاره به ابلاغ شیوه نامه انتخاب دهیار نمونه، افزود: انتظار داریم از شهرستان ملایر بیشترین دهیار نمونه و تعاونی‌های فعال در رابطه با دهیاران را داشته باشیم.

وی روند صعودی جذب تسهیلات اشتغال روستایی در ملایر را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: طرح‌هایی ارائه شده در روستاها، باید به درستی شناسایی شود تا بتوانیم از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات باقیمانده برای ایجاد اشتغال روستایی بهترین بهره را داشته باشیم.

پورمجاهد با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت ملایر در روستا‌ها زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: دهیاران باید اولویت روستا‌ها را بشناسند و در مسیر توسعه روستایی شفاف و با برنامه پنج ساله حرکت کنند.

وی خواستار ثبت به موقع اطلاعات تلفیق بودجه توسط دهیاران در سامانه بودجه کشور شد و گفت: در شرایط کنونی کشور باید با حفظ وحدت، انسجام و همکاری متقابل برای توسعه روستا‌ها و خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری همدان به جابجایی ۳۲ هزار میلیارد ریال از ردیف اعتبارات در قانون بودجه در مجلس اشاره و بیان کرد: نمایندگان مجلس پیگیر اصلاح این مشکل هستند تا به زودی واریز سهم سازمان دهیاری‌ها از ابتدای امسال محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار