سخنگوی شورای شهر اصفهان خبر داد
تابناک: سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه یک باغ خزندگان واقعی است، گفت: لایحه یک فوریت تجهیز باغ خزندگان در آکواریوم ناژوان به مبلغ 24 میلیارد ریال مصوب شد که در بودجه سال جاری نیز این مبلغ در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 02 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در روز گذشته اظهار کرد: در جلسه روز گذشته سه نطق و پنج تذکر از سوی اعضای شورای شهر قرائت شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته اعضای شورای شهر به انجام مواردی در سطح شهر تأکید کردند، اضافه کرد: در این جلسه تأکید شد که مدیریت شهری باید به مشکلات اجتماعی توجه ویژه داشته باشد و تمام دستگاه‌‌های اجرایی برای از بین بردن علل و عوامل جرائمی که در سطح شهر به وقوع می‌پیوندد، تلاش کنند و راهکار‌های لازم را در راستای رسیدگی به این وضعیت ارائه بدهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همچنین در این جلسه تأکید شد که تغییرات در شهرداری مهم است و هدف از تغییرات ایجاد شده در شهرداری بحث تغییر در رویکرد‌ها بوده و نه تغییر در افراد، تصریح کرد: شورای شهر از شهرداری انتظار دارد که مدیریت جهادی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در حوزه عمرانی با وجود تلاش‌های صورت گرفته باید به پروژه‌های محلی توجه شود و کیفیت پروژه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، ادامه داد: توجه به پروژه‌های محلی در سطح شهر ضرورت دارد و باید تلاش شود تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

واشیانی‌پور با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته از برگزیدگان حائز رتبه‌های برتر کنکور سراسری 94 و برگزیدگان المپیاد‌های جهانی توسط اعضای شورای شهر تجلیل شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه علم و دانش از جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ ما و فرهنگ دینی برخوردار است، یکی از رویکرد‌های شورای شهر در دوره چهارم بحث تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به مباحث علمی است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته لایحه یک فوریت در شورای شهر مورد تصویب قرار گرفت، افزود: این لایحه یکی از مهم‌ترین لوایح بوده و این لایحه به منظور کمک به شهروندان، ایجاد رونق ساختمانی و تسریع‌بخشی به پروژه‌های عمرانی معادل 10 درصد از مبلغ ارزش افزوده بر تراکم را علاوه بر تخفیفات قبلی در فاصله زمانی اعیاد عید سعید فطر تا عید غدیر خم به متقاضیان دریافت پروانه ساختمان تخفیف بدهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه لایحه دو‌فوریتی به منظور گسترش امور رفاهی و تشرف به مشهد مقدس در ارتباط با نیرو‌های شهرداری در مورد اجاره یک هتل آپارتمان به مبلغ سالانه 504 میلیون تومان به تصویب شورای شهر رسید، گفت: باغ خزندگان در ناژوان در حال احداث است تا این مجموعه نسبت به سالن موجود تجهیز‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یک باغ خزندگان واقعی است، اظهار کرد: لایحه یک فوریت تجهیز باغ خزندگان در آکواریوم ناژوان به مبلغ 24 میلیارد ریال مصوب شد که در بودجه سال جاری نیز این مبلغ در نظر گرفته شود.

واشیانی‌پور با تاکید بر اینکه همچنین در جلسه علنی روز گذشته 9 بند نیز مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: هشت بن مربوط به آزاد‌سازی املاک و تجاری بوده است.

وی تصریح کرد: یک بند نیز مربوط به تفریغ بودجه سال 1392 بود که با پیشنهاد اعضای شورای شهر قرار شد که شهرداری ظرف مدت یک ماه اشکالات و ابهام را برطرف کند و راهکار‌های مربوطه را نیز در این زمینه به شورای شهر ارائه بدهد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار