معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی همدان با بیان اینکه سانس صبح ویژه دانش‌آموزان است اظهار کرد: افتتاحیه جشنواره فجر۱۱ بهمن‌ماه در سینما فلسطین است.
کد خبر: ۷۰۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 24 January 2019
 با بیان اینکه هنر فقط موسیقی و کنسرت پاپ نیست گفت: در موسیقی باید موسیقی فاخر ایرانی مد نظر باشد.

به گزارش فارس؛ هادی فیض‌منش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه هنر سیاست‌هایی را برای سال ۹۸ پیش‌بینی می‌کنیم که رونق‌بخشی حوزه هنری باشد اظهار کرد: باید برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر استان تقویت شود.

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: بهمن ماه امسال اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فجر را در دو سینمای قدس و فلسطین داریم.

وی با بیان اینکه سانس صبح ویژه دانش‌آموزان است اظهار کرد: افتتاحیه جشنواره ۱۱ بهمن‌ماه در سینما فلسطین است.

فیض‌منش ادامه داد: بخش موسیقی را امسال به عنوان «شب‌های موسیقی هگمتانه» برگزار خواهیم کرد که برای نخستین بار است و نگاه ویژه‌ای به موسیقی بومی خواهد داشت.

وی هدف اجرای این برنامه را تقویت موسیقی استان عنوان کرد و گفت: این برنامه در سالن بوعلی پس از ایام فاطمیه و از ۲۵ بهمن برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی همدان با بیان اینکه این برنامه با حضور گروه‌های موسیقی است افزود: این برنامه به صورت بلیت‌فروشی خواهد بود و رسانه‌ها نیز می‌توانند با دعوتنامه و رایگان حضور یابند.

وی با بیان اینکه «جشنواره اتود» را نیز خواهیم داشت بیان کرد: بخش خصوصی و حرفه‌ای حضوری پررنگ در این امر خواهد داشت که انجمن نمایش برگزارکننده این برنامه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار