سالن ورزشی شهید سروندی اندیمشک همزمان با آغاز مسابقات جام‌ جهان پهلوان تختی و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 24 January 2019

سالن ورزشی شهید سروندی اندیمشک همزمان با آغاز مسابقات جام‌ جهان پهلوان تختی و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.وزیر ورزش پس از افتتاح این سالن نظاره گر رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی شد.

به گزارش"تابناک"؛ سپس مراسم افتتاحیه این رقابت ها با حضور وزیر ورزش، مسئولان استانی و مسئولان فدراسیون کشتی و پیشکسوتان کشتی، نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی و در میان استقبال چشمگیر کشتی دوستان خوزستانی که سالن را مملو از جمعیت کرده بودند برگزار شد.
 
طی مراسم افتتاحیه پیکارهای جام تختی با حضور وزیر ورزش و جوانان، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، استاندار خوزستان و نماینده مردم اندیمشک از جمعی از پیشکسوتان کشتی استان خوزستان و اندیمشک تجلیل شد.
 
مسعود سلطانی فر در حاشیه حضور در مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک،با تاکید بر سیاست وزارت ورزش مبنی بر تمرکززدایی و برگزاری رقابت های بین المللی در سراسر کشور اظهار کرد:برگزاری رقابت های بین المللی در استان های مختلف با توجه به زیرساخت ها و امکاناتی که در اختیار دارند باعث افزایش همکاری و تعامل میان مسئولان ورزشی و ورزشکاران کشورمان با کشورهای دیگر می شود و همچنین باع شور و نشاط بیشتر در استان ها می شود کما اینکه برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی در سالن شهید سروندی اندیمشک که امروز افتتاح شد با استقبال بسیار خوب مردم خوزستان و حضور پرشور آن ها در سالن رقابت ها شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود:اندیمشک به عنوان یکی از ستون های اصلی کشتی فرنگی ایران که قهرمانان بزرگی را به کشتی ایران تقدیم کرده پتانسیل بالایی در کشتی و رشته های مختلف ورزشی دارد و بر همین اساس نیز سالن ۵ هزار نفری این شهر نیز تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد تا ورزشکاران استان از امکانات بیشتری برای بهره برداری بهره ببرند.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری بسیار خوب رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و اعلام اینکه کرمانشاه نیز بزودی میزبان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی خواهد بود،خاطرنشان کرد:کشتی به عنوان ورزش اول ایران افتخارات زیادی برای ورزش کشور بدست آورده و امیدوارم شاهد موفقیت های هر چه بیشتر کشتی گیران ایران در رویدادهای بین المللی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار