سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت : آمار فوتی های ناشی از تصادفات در مرداد ماه 98 نسبت به تیرماه 22 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۷۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 28 August 2019

محسن جلیل با اشاره به آمار تفکیکی تصادفات ثبت شده مرکز فوریت های پزشکی استان در مرداد ماه امسال افزود : میزان افزایش ماموریت های تصادفی با ۸۶۱ مورد نسبت به ماه مرداد در سال 97 کاهش 1 درصدی داشته است این در حالی است که این ماموریت ها نسبت به تیرماه امسال 3 درصد افزایش را نشان می دهد.
جلیل افزود : در مرداد ماه سال جاری همچنین ۱۳۴۵ مصدوم تصادفی ثبت شده است که نسبت به تعداد مصدومان تصادفی مرداد ۹۷ افزایش ۱۵ درصدی را نشان می دهد این در حالی است که نسبت به تیرماه ۹۸ تعداد مصدومان ثبت شده افزایش ۲ درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به میزان فوتی ها در تصادفات ، ادامه داد : در مرداد ۹۷ تعداد ۱۱ نفر ثبت فوتی ناشی از تصادفات را داشته ایم در حالی که این آمار نسبت به ماه مشابه سال ۹۷ افزایش ۱۲۰ درصدی را نشان می دهد و نسبت به تیر امسال افزایش ۲۲ درصدی ثبت شده است.
جلیل تعداد کل ماموریت های فوریت های پزشکی استان را ۳ هزار و ۴۷۸ مورد عنوان کرد و افزود :  تعداد کل ماموریت ها نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ افرایش ۲ درصدی و نسبت به تیرماه امسال افزایش ۵ درصدی را نشان می دهد.
وی ادامه داد : در مرداد ۹۸ مصدومان ناشی از تصادفات شهری ۶۲۳ مورد  ، میانگین آمار اولیه در شهر ۷ مورد ،  این در حالی است که مصدومان شهری نسبت به مرداد ۹۷ افزایش ۱۱ درصدی و تیر ۹۸ افزایش ۶ درصدی را نشان می دهد.
جلیل افزود : آمار ثبت شده ، مصدومان تصادفات جاده ای را ۷۲۲ مورد و میانگین اولیه ۱۳.۳ را اعلام می کند که نسبت به مرداد ۹۷ افزایش ۱۸ درصدی  و میاگین اولیه ۸ درصدی و نسبت به تیر ماه سال جاری کاهش ۱ درصدی و میانگین اولیه ۱۳ درصدی را نشان می دهد.
جلیل در پایان گفت : در مرداد ماه امسال ۱۷ مورد ماموریت اورژانس هوایی ثبت شده است که ۸ مورد را اورژانس هوایی یاسوج و ۹ مورد دیگر را اورژانس هوایی گچساران انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار