رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم با صدور حکمی مسوول گروه گراپلینگ کیک‌بوکسینگ این هیأت ورزشی را منصوب کرد.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۸ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، علی یزدی رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم به استناد نامه ارسالی از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، محمد طالبی را به عنوان مسئول جدید گروه گراپلینگ کیک‌بوکسینگ این هیأت ورزشی منصوب کرد، سبکی که کاملا ایرانی است و در بیش از 20 استان فعالیت دارد.

خبر دیگر از هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم به مشارکت اعضای این هیأت در امر خداپسندانه اهدای خون اختصاص دارد، به همین منظور جمعی از مربیان و رزمی‌کاران در آستانه شب‌های پرفیض قدر با مراجعه به مرکز انتقال خون قم، اقدام به امر خیرخواهانه اهدای خون کردند.

باشگاه‌های رزمی خصوصی فعال در استان قم نیز با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان فرصت بهره‌مندی از تسهیلات وام 200 میلیون ریالی برای جبران خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی امکان و باشگاه‌های ورزشی در دوران شیوع کرونا را به دست آوردند، وامی که به شکل قرض‌الحسنه با تنفس سه ماهه و پنج ساله به این باشگاه‌ها تعلق گرفته است.

در شرایطی که 330 باشگاه خصوصی و دولتی از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت گرفته‌‌اند، تعداد زیادی از آنها در رشته‌های رزمی فعالیت می‌کنند و این باشگاه‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل بوده‌اند و همچنان باید تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل باشند.

ورزشکاران رزمی استان قم نیز همانند دیگر قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی نظیر کشتی، ‌کاراته، تکواندو و ... به همت اعضای سبک تاپ کی و ذن شین کای هیات انجمن‌های ورزهای رزمی در پویش کمک مومنانه شرکت کرده و بسته‌های کمک معیشتی به ارزش پنج میلیون تومان به برخی از نیازمندان قم ارائه کردند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم در گفت‌وگو با فارس از صدور مجوز حضور دو رشته زیر مجموعه این هیأت در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی 2021 آسیا خبر داد و افزود: این رقابت‌ها به میزبانی شهرهای بانکوک و پاتایا در کشور تایلند با رقابت ورزشکاران 24 رشته برگزار می‌شود و رشته‌های پنچاک‌سیلات و سامبو از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز به شکل رسمی در این مسابقات حضور دارند، به همین منظور ستاد این بازی‌ها در فدراسیون تشکیل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار