رئیس شورای اسلامی شهر قم اجرای برنامه «ناخوانده مهمان» را در افزایش نشاط اجتماعی جامعه با وجود شیوع بیماری کرونا موثر دانست.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰ 18 May 2020

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به متفاوت بودن حال و هوای ماه مبارک رمضان نسبت به ماه‌های دیگر اظهار کرد: ازجمله ویژگی‌های این ماه مبارک، عنایت خاص خداوند به بندگانش بوده و در این ماه، ایثار و فداکاری نمود بیشتری در جامعه دارد، همچنین ماه مبارک رمضان یک فرصت برای عبادت، تضرع و نیایش بیشتر به درگاه الهی است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه تلاش‌هایی که در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیار خوبی که در ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط حال حاضراستان قم انجام‌شده و در حال انجام است اجرای برنامه "ناخوانده مهمان" بود که به اعتقاد بنده این حرکت سبب افزایش نشاط اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری در ماه مبارک رمضان که در قالب جشنواره قرار بندگی سیاست‌گذاری شده و در حال انجام است اشاره و ابراز کرد: این برنامه‌ها متناسب با شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط کرونایی استان قم هستند.

جلالی اقدامات سازمان در ارتباط با ترویج فرهنگ قرآنی در استان را قابل‌تحسین دانست و گفت: برگزاری مسابقات اذان، خاطره گویی و قصه‌نویسی به‌ویژه با بهره‌گیری از بستر شبکه‌های مجازی جزو اقدامات بسیار خوبی هستند که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ماه مبارک رمضان در قالب جشنواره قرار بندگی در حال انجام است.

وی مطرح کرد: شاید آنچه مردم از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انتظار دارند انجام شود این بوده که تلاش بیشتری در مسیر ارتقاء فرهنگ شهروندی از سوی سازمان صورت بگیرد چراکه جامعه ما جامعه‌ای شهیدپرور بوده و باید در مسیر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حرکت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به بیان راهکارهای مطلوب‌تر شدن شرایط کنونی پرداخت و تأکید کرد: در شرایط کنونی یکی از راه‌های تقویت فعالیت‌ها این است که از شیوه‌های مهم فرهنگی مثل انیمیشن و تهیه فیلم کوتاه به‌خصوص در حوزه جوانان که نیاز جامعه است بهره گرفته و اقداماتی در این رابطه داشته باشیم.

جلالی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای تأثیرگذاری بیشتر و ارتقاء کیفی فعالیت‌هایش، از نظرات، پیشنهادات و ایده‌های نخبگان جامعه مخصوصاً فرهنگیان، هنرمندان، اهل خبره و کسانی که از مسائل فرهنگی استفاده می‌کنند استفاده بیشتری داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار