مدیر استخر مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (س) از راه‌اندازی این استخر به عنوان مدرین‌ترین نمونه استخرهای قم در منطقه شهدای 15 خرداد قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ 18 May 2020

به گزارش تابناک قم، توحید محمدی، اظهار کرد: استخر یاس نبی (س) در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) در منطقه 15 خرداد جنب امامزاده شاه سیدعلی (ع) واقع شده، امکانات و تاسیسات آن کاملا با استانداردهای روز تعبیه شده و بعد از صدور مجوز فعالیت اماکن ورزشی توسط ستاد مقابله با کرونا آماده استقبال از عموم دوست‌داران ورزش است.

وی افزود: استخر یاس نبی (س) جدیدترین و به روزترین استخر استان قم است که از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قم احداث شده و افتتاح آن با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و اکنون آماده خدمات‌رسانی به عموم علاقمندان ورزش به ویژه دوست‌داران رشته پرطرفدار شنا است.

مدیر استخر یاس نبی (س) افزود: این استخر مجهز به سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، تونل مه و سالن بدن‌سازی است که تمام امکانات و نیازهای لذت‌بردن از رشته شنا و ورزش‌ها‌ی آبی را در اختیار عموم علاقمندان به ورزش قرار می‌دهد و ساعات و لحظات خوشی را قطعا برای آنها رقم خواهد زد.

وی یادآور شد: نرخ بلیط برای ارائه خدمات این استخر بر اساس نرخ‌نامه مصوب اداره کل ورزش و جوانان استان قم خواهد بود، ضمنا سعی ما این است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای دوست‌داران شنا تخفیف‌های ویژه نیز در نظر بگیریم که اطلاع‌رسانی کامل در این زمینه انجام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در قالب قرارداد می‌توانند از این استخر بهره‌مند شوند، تصریح کرد: قطعا برای این منظور نیز تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته می‌شود و علاوه بر ناجیان غریق که امنیت استخر را تامین می‌کنند، مربیان مجرّب شنا نیز برای آموزش این رشته مفرح که مورد تاکید دین مبین اسلام است، در خدمت دوست‌داران شنا خواهند بود.

وی با بیان اینکه خدمات استخر یاس نبی (س) در هر دو بخش آقایان و بانوان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این استخر در نوبت‌های صبح ویژه بانوان علاقمند به شنا و در نوبت‌های صبح مخصوص آقایان خدمات‌رسانی می‌کند، البته منتظر پایان کرونا هستیم تا زمان دقیق سانس‌های استخر را اطلاع‌رسانی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار