قدرت‌الله باقری پیشکسوت فوتبال و چهره‌ شناخته شده عرصه ورزش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست و مسوول جدید هیأت فوتبال استان قم معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 29 May 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در روز 28 اردیبهشت ماه که در حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع هیأت فوتبال قم به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیأت ورزشی انجامید، فدراسیون فوتبال مسوول جدید هیأت قم را معرفی کرد.

ابلاغ سرپرست قدرت‌الله باقری توسط حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی صادر شد که باقری یکی از چهره‌های مطرح و نام‌آشنا در ورزش قم و کشور به شمار می‌رود، کسی که از سوابق و تجربیات زیادی در عرصه‌های مختلف ورزش برخوردار است و بعد از فعالیت در چند هیأت ورزشی نظیر هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام و هیأت تیراندازی با کمان، به عنوان سرپرست هیأت فوتبال استان قم منصوب شد.

باقری در نیمه اول دهه 1380 مدیر کل تربیت‌بدنی استان قم نیز بود و علاوه بر تجربیات متعدد مدیریتی به واسطه اینکه دکترای مدیریت تربیت‌بدنی دارد، به عنوان کارشناس ارشد ورزش در کانون کارشناسان دادگستری نیز دارای جایگاه و اعتبار بالایی است و در عرصه مربیگری نیز سابقه درخشانی دارد، کسی که یکی از سخنرانان افتتاحیه کنفرانس بازی‌های المپیک 2008 پکن نیز بود که راجع به اثرات فعالیت‌های بدنی بر فاکتورهای خونی به زبان انگلیسی سخنرانی کرد.

باقری در عرصه مربیگری تیم‌های ملی برخی رشته‌های ورزشی نظیر تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در کنار خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی اسبق تیم ملی حضور داشته، ضمن اینکه با تیم صبای قم عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1391 را در کارنامه دارد، وی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال قم سرپرست این هیأت ورزشی خواهد بود.

گفتنی است هیأت فوتبال استان قم دو دوره چهار ساله بین سال‌ 1391 تا 1399 به ریاست کریم بهرامی فعالیت می‌کرد و در حالی که دوره دوم ریاست بهرامی در این هیأت ورزشی زمستان امسال به پایان می‌رسد اما مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال قم با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال اواخر اردیبهشت ماه رای به برکناری بهرامی داد و بدین‌ترتیب باقری مسوولیت سرپرستی این هیأت را بر عهده گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار