رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا بیانگر اتحاد و بیعت مردم با شهدا است

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت :ملت ایران اسلامی با وجود هجمه های گسترده و سنگین دشمن در اغتشاشات اخیر، با پاسداشت و گرامیداشت خون شهدا، مقابل هجمه های دشمنان ایستادند و ثابت کردند همچنان حافظ خون شهدا هستند.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 09 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  در یادواره سرداران و شهدای ایل خزل گفت :  ملت ایران اسلامی با وجود هجمه های گسترده و سنگین دشمن در اغتشاشات اخیر، با پاسداشت و گرامیداشت خون شهدا، مقابل هجمه های دشمنان ایستادند و ثابت کردند همچنان حافظ خون شهدا هستند.

وی افزود : مردم ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و با دفاع از دستاوردهای شهدا و آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مرعوب دشمن نمی شوند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد : مسوولان دولت با حضور مستقیم در بین مردم، پیگیر مطالبات آنها هستند و گره گشایی در اشتغال، معیشت و خدمات رسانی به مردم از اهم برنامه های دولت سیزدهم است.

وی مطرح کرد : ایران اسلامی با بهره مندی از ظرفیت های بزرگ به جایی رسیده است که با وجود تحریم و انبوه هجمه ها، به عرصه های علمی بیشماری رسیده است که یکی تازه ترین دستاوردهای علمی کشور، ارسال ماهواره به فضا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار