پروازهای فرودگاه بجنورد روزانه می‌شود

نماینده مردم بجنورد گرمه جاجرم مانه و سملقان و راز و جرگلان در مدرسه شورای اسلامی گفت: پروازهای فرودگاه بر اساس قول مساعد وزیر راه و شهرسازی روزانه می‌شود. 
کد خبر: ۱۱۸۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد مهدی شهریاری در نشست با وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل و مشکلات استان در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی و ریلی به گفتگو نشست. 

در این رابطه نماینده مردم بجنورد گرمه جاجرم مانه و سملقان و راز و جرگلان در مدرسه شورای اسلامی گفت: پروازهای فرودگاه بر اساس قول مساعد وزیر راه و شهرسازی روزانه می‌شود. 

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد از خواسته‌های مردمی است و در سال‌های اخیر کاهش پروازهای این فرودگاه موجب نارضایتی و گلایه‌مندی شهروندان شده است.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی در این نشست قول داد افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد در اولین فرصت رسیدگی شود.

شهریاری با بیان اینکه متوسط آسفالت راه‌های روستایی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است گفت: برای جبران این کمبود ۲۵۰ ریال برای آسفالت راه‌های روستایی خراسان شمالی اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه مسکن برکت در شهرک فرهنگیان بجنورد بود که در این نشست با وزیر راه و شهرسازی به گفتگو نشستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم پیمانکار و ضرر و زبان اعضا مقرر شد با تخصیص چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه و تامین هزینه‌های آماده سازی طرح، بخشی از زیان اعضای تعاونی جبران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار