بیش از ۴ هزار عنوان فعالیت در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی گفت: 4 هزار و ۲۶ عنوان فعالیت در قالب ۳۵ برنامه محوری در سراسر رده‌های سپاه و بسیج در خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود. 
کد خبر: ۱۱۸۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار داشت: رژه اقتدار نیروهای مسلح خراسان شمالی متشکل از ارتش انتظامی سپاه و بسیج ر روز ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه مکان برگزاری رژه ۳۱ شهریور سال جاری متفاوت از سال‌های گذشته است، گفت: با تایید شورای تامین خراسان شمالی مکان رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح خراسان شمالی در سال جاری در محل بلوار پیامبر اعظم برگزار می‌شود.

سردار فرجی از اجرای بیش از ۴ هزار عنوان فعالیت در هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۲۶ عنوان فعالیت در قالب ۳۵ برنامه محوری در سراسر رده‌های سپاه و بسیج در خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود. 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی با اشاره به برنامه وبیناری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با سخنرانی ولی امر مسلمین جهان بیان داشت: این برنامه زنده و سراسری با عنوان تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر خراسان شمالی انجام می شود.

سردار فرجی در ادامه گفت: یادواره شهدای خانگی و آبروی محله در هر محله با حضور پدر و مادر شهید برگزار خواهد شد که در این راستا ۱۴۵ عنوان برنامه داریم.

فرمانده سپاه استان در پایان با اشاره به اعلام آمادگی موسسه درمانی بسیج برای ورود به حوزه پزشکی شهرستان راز و جرگلان و گرمه گفت: موسسه درمانی بسیج استان این آمادگی را دارد که با هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاهی از جمله علوم پزشکی بخشی از مشکلات درمانی راز و جرگلان و گرمه را مرتفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار