فرمانده انتظامی استان ایلام:

سازمان حفاظت اطلاعات یکی از ارکان های مهم در نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان ایلام درجمع کارکنان انتظامی استان گفت: جایگاه سازمان حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح ویژه و پراهمیت است .
کد خبر: ۵۳۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 28 November 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "نورعلی یاری"در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه حفاظت اطلاعات انتظامی استان گفت: سازمان حفاظت اطلاعات یکی از ارکان های مهم در نیروی انتظامی است که وظیفه اصلی آن صیانت از بدنه نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه ساختارنيروي انتظامي مهم و آنچه که بسيار مهم تر است سلامت کارکنان در ميدان عمل است، گفت: با توجه به حجم جرايم و پيچيدگي هاي آن در جامعه و مأموريت هاي پيش روي کارکنان، پليس استان نسبت به استان هاي ديگر وضعيت مطلوب و مناسب تري دارد.

فرمانده انتظامي استان ايلام با تاکيد بر اينکه رضايتمندي مردم و مسئولان از شاخصه هاي مهم ناجا است گفت:بر اساس شاخصه هاي ناجا ، وضعيت استان نسبت به سال گذشته بهتر است.

سردار" یاری "در پايان از کاهش جرايم کارکنان خبر داد و گفت:اين امر با تلاش مبادي،فرماندهان و مسئولان انتظامي و خود کارکنان محقق شده است.

شایان ذکر است ، نمایشگاه حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان صبح امروز با حضور سردار یاری افتتاح و آماده بازدید کارکنان انتظذامی استان می باشد./م



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
میخوام با یه مقام حرف بزنم راجب تیم دزد ک مامورن از اگاهی مواد مخدر حفاظت کلانتری نمیشه بری پیش هودشون شاکی خودشون شد در بندرعباس من اماده همکاریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار