رییس هیات کشتی قم گفت: اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در خانه کشتی شهید صدرزاده با دعوت از چهار ورزشکار و یک مربی از قم بر پا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 24 October 2021

به گزارش تابناک قم، هادی علیایی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: اردوی بسترسازی و استعدادیابی تیم‌های پایه ملی طی روزهای ۴ تا ۱۰ آبان ماه در کمپ اصلی تیم ملی کشتی در استان تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیرمهدی سعیدی نوا فرنگی کار ۵۲ کیلوگرمی و امیرحسین نعمت زاده کشتی گیر وزن ۷۵ کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه سالجاری در استان لرستان صاحب دو مدال طلا شدند دراین اردو حاضر خواهند شد.

علیایی اظهار داشت: در وزن ۴۴ کیلوگرم نیز محمدجواد ابوطالبی دارنده نشان برنز رقابت های قهرمانی کشور در این اردوی بسترسازی با حضور قهرمانان و نامداران کشتی فرنگی کشور جهت شناسایی استعدادهای برتر حضور دارد.

رییس هیات کشتی قم خاطرنشان کرد: در وزن ۳۸ کیلوگرم این اردو حسین قادری کشتی قمی توسط مربیان تیم ملی به اردو فرخوانده شده است.

با پایان رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان کشور تیم قم با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز و با ۴ پله صعود نسبت به دوره قبل سکوی سوم مسابقات کشور را از آن خود کرد. مسابقات قهرمانی کشور ۱۷ تا ۱۹ مهرماه سال جاری به میزبانی شهر کوهدشت لرستان باحضور ۳۳ تیم از استان‌های کشور و حدود ۴۰۴ کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

علیایی تصریح کرد: مهمترین هدف از تشکیل اردوی تیم ملی فرنگی نونهالان کشور بسترسازی برای تربیت و پرورش استعدادهای برتر برای شرکت در رویدادهای آسیایی و جهانی در چند سال پیش رو است.

رییس هیات کشتی قم در پایان خاطرنشان کرد: در این اردو همچنین محمدشکرپور مربی بازیکن ساز قمی نیز همراه نونهالان فرنگی کار قمی در کمپ تیم های ملی کشتی حضور دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار