تولیت آستان مسجد مقدس جمکران در خطبه‌ نماز عید فطر گفت: امر به معروف و نهی از منکر از ارکان و دو استوانه مهم برای جامعه است.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 10 April 2024

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه امروز، عیدی مبارک برای همه مسلمانان است، اظهار کرد: در این روز از خداوند متعال طلب می‌کنیم که همانطور که پیامبر اسلام(ص) را از همه بدی‌ها خارج کردند ما را هم از همه بدی‌ها خارج کنند.

وی اضافه کرد: امیرالمؤمنین (ع) در چنین روزی نماز عید فطر اقامه فرمودند و بعد از نماز در خطبه نماز تاکید داشتند؛ مردم بدانید که خداوند امروز را برای شما عید قرار داده است و شما را لایق انتخاب کرده است، خدا را ذکر کنید تا خداوند هم شما را یاد کند، خدا را بخوانید و دعا کنید تا خداوند هم از شما بپذیرد و اجابت فرماید و فطریه خود را پرداخت کنید که این سنت پیامبر اسلام(ص) و فریضه‌ای واجب است.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ارکان و دو استوانه مهم برای جامعه است، گفت: امیرالمؤمنین(ع) نیز در بخشی از خطبه‌های نماز عید فطر در دوران خودشان، بر ضرورت اجرای امر به معروف برای اصلاح مشکلات جامعه تاکید کردند.

وی تصریح کرد: امروز باید دعا کنیم که همه مسلمانان عالم در نقاط مختلف جهان بر ظالم‌های دنیا پیروز شوند؛ برای کمک مستمر به مظلومان اعلام آمادگی می‌کنیم و در این راستا همیشه قوی و پایدار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار