دیدار شیمیدر قم با مس رفسنجان در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران به دلیل شرایط کرونایی تیم مس لغو و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 27 October 2021

به گزارش تابناک قم، تیم‌های شیمیدر قم و مس رفسنجان که در گروه دوم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند، قرار بود در دیداری از هفته سوم مرحله مقدماتی روز پنجشنبه ششم آبان ماه در تالار آزادی به مصاف یکدیگر بروند اما این دیدار لغو شد.

دلیل لغو این مسابقه وضعیت نامطلوب تیم مس رفسنجان به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا است که حتی بازی‌های اول و دوم مسی‌ها در فصل جدید لیگ برتر را نیز لغو کرد و باید منتظر ماند و دید بعد از قرنطینه و بهبود شرایط جسمانی بازیکنان این تیم‌، سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال چه زمانی را برای انجام بازی‌های معوقه نماینده استان کرمان در نظر می‌گیرد.

با این اتفاق شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم به تمرینات آماده‌سازی خود در سالن آفتاب برای دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال ادامه می‌دهند، دیداری که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز شنبه هشتم آبان در سالن بسکتبال آزادی برابر تیم صنایع هرمزگان برگزار خواهد شد.

نماینده بسکتبال استان قم در نخستین هفته مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال برابر تیم رعد پدافند هوایی تهران با نتیجه ۸۹ بر ۵۰ به برتری رسید و در هفته دوم نیز موفق به شکست ۷۵ بر ۶۰ تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی فولاد مبارکه سپاهان شد تا با چهار امتیاز و برتری در تفاضل گل نسبت به مهرام تهران در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر قرار بگیرد.

در این گروه تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، رعد پدافند هوایی، اکسون تهران، صنایع هرمزگان، فولاد مبارکه سپاهان، مس رفسنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد حضور دارند و به شکل دوره‌ای در ۱۴ هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا جایگاه تیم‌ها برای مرحله دوم لیگ برتر مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار