لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛
دیدار دو تیم فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور با نتیجه تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 24 November 2021

به گزارش تابناک قم، این دیدار که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فردوس قم ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه با اشتباهات فردی نتوانست از اندوخته خود به خوبی محافظت کند و در نهایت به نتیجه تساوی رضایت داد.

این دیدار برای دو تیم فردوس و مقاومت از حساسیت ویژه ای برخوردار بود و بازیکنان هر دو تیم به ویژه در نیمه دوم بازی فیزیکی و درگیرانه ای را از خود به نمایش گذاشتند، به طوری که هر دو تیم در نیمه دوم و در چند دقیقه ابتدایی ۵ خطا شدند و تعدادی از بازیکنان هر دو طرف نیز با کارت زرد داور جریمه شدند.

از نکات برجسته این دیدار، درخشش دروازه بان آینده دار تیم فردوس قم، مهدی رستمی‌ها بود که با وجود دریافت ۴ گل، اما توانست در برابر حملات خطرناک و ضربات از راه دور مهاجمان مقاومت البرز به خوبی ایستادگی کند.

تیم فردوس قم با کسب این نتیجه، در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب ۴ برد، یک مساوی و ۶ باخت در رده هشتم قرار گرفته و تیم مقاومت البرز نیز پس از پایان این بازی با یک پله سقوط بر رده چهارم تکیه زده‌است.

تیم فوتسال فردوس قم در دو بازی آینده خود ابتدا در روز هفتم آذرماه، میهمان تیم مس سونگون ورزقان خواهد بود و سپس در هفته سیزدهم لیگ برتر در روز جمعه دوازدهم آذرماه از تیم فرش آرای مشهد در قم میزبانی خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار