در حاشیه برگزاری دومین دورهمی بزرگ خانوادگی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، کارکنان این منطقه تقدیر نامه ای خطاب به مهندس داودآبادی نوشته و امضا کردند که این تقدیرنامه در پایان مراسم به مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 06 March 2024

به گزارش تابناک قم، در حاشیه برگزاری دومین دورهمی بزرگ خانوادگی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، کارکنان این منطقه تقدیر نامه ای خطاب به مهندس داودآبادی نوشته و امضا کردند که این تقدیرنامه در پایان مراسم توسط حجت الاسلام والمسلمین محدثی امام جماعت منطقه به مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اهدا شد.
حجت الاسلام والمسلمین محدثی در سخنانی با اشاره به اینکه این اقدام کارکنان به صورت خودجوش و با هدف تجلیل از دو سال فعالیت شبانه روزی و جهادی مهندس داودآبادی برای ارتقاء منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از جنبه های مختلف، به ویژه بهبود وضعیت معیشت، حقوق و کارانه، آموزش، سفرهای زیارتی و… برای کارکنان صورت گرفته، این لوح سپاس ارزشمند را به مدیرعامل جوان و پرتلاش منطقه تقدیم کرد.
مهندس داودآبادی ضمن قدردانی از این اقدام کارکنان موسسه، اظهار کرد: از تک تک عزیزانی که با امضاء این لوح به بنده لطف داشتند قدردانی میکنم و به نیت بوسیدن دست تک تک کارکنان بر این لوح ارزشمند که هدیه ای گرانقیمت و ماندگار برام میباشد بوسه میزنم.
وی خاطرنشان کرد: قطعا دریافت این لوح باعث سنگین تر شدن وظیفه بنده خواهد شد و امیدوارم با کمک تمام معاونین، مدیران و تک تک پرسنل مجموعه بتوانیم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش در قلب اقتصاد ایران باشیم.
متن لوحی که به امضای همه کارکنان منطقه رسید و به مهندس داودآبادی اهدا شد به شرح زیر است:
مهندس محمود داودآبادی
مدیر عامل محترم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

سلام علیکم
اراده و تعهد شما به توسعه معیشت و ارتقاء حقوق، ارتقاء سطح آموزشی و ایجاد فضای کاری صمیمانه برای کارکنان این منطقه قابل تقدیر و ستایش است.
اقدامات جهادی حضرتعالی نه تنها نشان از پیشرفت اجتماعی و اقتصادی، بلکه نمونه‌ای بی‌بدیل از تعهد شما به توسعه مستدام این مجموعه می باشد.

می دانیم که این تلاش‌ها به سمت ارتقا معیشت، تقویت سیستم آموزشی، و افزایش حقوق و کارانه کارکنان با هدف ایجاد فضایی مناسب برای کار و بهبود شرایط زندگی افراد، ارزشمند و لازم است.

همچنین، ما از شجاعت و پیشروی شما در ارتقاء ارزش‌های انسانی و توجه به نیازهای اجتماعی مجموعه تقدیر کرده و امیدواریم که این راهبرد‌ها با تلاش و هم افزایی کارکنان تمام بخش ها زمینه‌های جدیدی از رشد و پیشرفت موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را نیز فراهم آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار