مسوول هیات خادم الرضا (ع):
مسوول هیات خادم الرضا (ع) گفت: سخنرانان همواره نقش موثری در راستای تبیین و نشر معارف اسلامی در بین آحاد جامعه برعهده دارند و در عرصه جهاد تبیین پیشتاز و نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 13 March 2024

به گزارش تابناک قم، حمید ناطقی مسوول هیات خادم الرضا علیه السلام قم شامگاه سه شنبه در گردهمایی و نشست صمیمی واعظان و خطبای استان قم بیان کرد: این مراسم سالهای است که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می شود و از خدمات و تلاش های سخنرانانی که در طول سال در هیات خادم الرضا علیه السلام حضور پیدا می کنند تجلیل می شود.

ناطقی گفت: سخنرانان همواره نقش موثری در راستای تبیین و نشر معارف اسلامی در بین آحاد جامعه برعهده دارند و مبلغان در عرصه جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بدان تاکید دارند پیشتاز و نقش آفرین هستند.

مسوول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم گفت: برگزاری نشست‌های صمیمی با برخی گروه‌ها و قشرهای مختلف که با هیات در طول سال همکاری دارند، از دیگر برنامه‌های هیئت خادم الرضا علیه‌السلام در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: خادمان هیات، سخنرانان و قاریان قرآن کریم، مداحان و شاعران،خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اهالی رسانه، اعضای شورای هیات مذهبی استان از جمله این گروه‌ها هستند.

مسوول هیات خادم الرضا علیه‌السلام ادامه داد: برپایی سفره افطار برای ایتام با هماهنگی‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه ها هیات خادم الرضا علیه‌السلام در روزهای دیگر ماه مبارک رمضان است.

در این مراسم از تعدادی از خطبا از جمله حجج الاسلام جوانمرد، الیاسی، زند قزوینی، فاضلی، بیگدلی، غروی، طباطبایی نژاد، سید عباس لاجوردی، طباطبایی تجلیل بعمل آمد.

در بخش دیگری از این مراسم یاد و خاطره سخنرانان فقید از جمله مرحوم حجج الاسلام محمودی بهبهانی، حیدری کاشانی، فاضل هرندی، مولانا بروجردی، سید صادق شمس، رسولی اراکی گرامی داشته شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار