مدیر توزیع برق شهرستان زرندیه از کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز این شهرستان با بار مصرفی ۵۰۰ خانه مسکونی در شهرو صنعتی زاویه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 09 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محسن فتاحی در این خصوص اظهار داشت:در این عملیات ۵۰ دستگاه ماینر معادل بار مصرفی ۵۰۰ خانه مسکونی در شهرک صنعتی زاویه کشف شد که بزرگترین کشفیات مزارع استخراج رمز ارز طی سه سال اخیر است.
وی با بیان اینکه این عملیات با پایش های انجام شده و با همکاری نیروی انتظامی اجرا شده است افزود: پس از شناسایی محل نگهداری ماینرها و هماهنگی با مقام قضائی، ماموران بازرسی های لازم را به عمل آوردند.


وی افزود: اگرچه واحد اجرائیات این شرکت هرگونه بحث تخلف در حوزه‌های برق را چه تخلفاتی که خطرساز هستند و چه تخلفاتی که منجر به تضییع حقوق عمومی می‌شود را پیگیری می‌کند اما نیاز است که شهروندان نیز همکاری لازم را با شرکت توزیع برق برای شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها داشته باشند.


فتاحی بیان کرد: به افرادی که گزارش‌های آنان منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شود به صورت محرمانه پاداش داده می‌شود و باآگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰اعلام کنند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار