مسوول هیات خادم الرضا (ع) قم گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و سی و یکمین سالگرد تاسیس هیئت خادم الرضا(ع)نمایش عملکرد سه دهه فعالیت مذهبی، فرهنگی و اجتماعی این هیات را عنوان «میثاق با ولایت» برپا می شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 17 May 2024

به گزارش تابناک قم، حمید ناطقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدای قم برگزار می شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه ۳۰ سال فعالیت هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم با عنوان « میثاق با ولایت» نیز در این مکان برپا می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برای بازدید از این نمایشگاه در محل سالن همایش غدیر حضور یابند.

مسوول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم با بیان اینکه هیات خادم الرضا علیه‌السلام در هر دهه از فعالیت خود، نمایشگاهی برپا می کند بیان کرد: این نمایشگاه در گذشته در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۹۱ برپا شده بود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال نیز این نمایشگاه را خواهیم داشت و فعالیت های این هیات در طی این سالها در معرض دید عموم مردم قرار می گیرد.

ناطقی گفت: در نمایشگاه « میثاق با ولایت» ۱۰ محور از فعالیت های هیات خادم الرضا علیه‌السلام بر روی نمایشگرهای بزرگی به نمایش در خواهد آمد که فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هیات از جمله این محورها است و اقدامات و برنامه های تابستانه و کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص در عرصه اعتیاد جوانان به مواد مخدر در این بخش دیده خواهد شد.

وی گفت: فعالیت ها و برنامه های هیات خادم الرضا علیه‌السلام در دهه اول ماه محرم الحرام هر سال که اصلی ترین برنامه این هیات در طول این سی سال بوده در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

ناطقی ادامه داد: در دهه اول ماه محرم برنامه های هیات خادم الرضا علیه‌السلام که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود مورد استقبال چشمگیر عزاداران به خصوص جوانان و نوجوانان قرار می گیرد و در هر شب هزاران نفر از آقایان و خانم ها در این مراسم عزاداری حضور می یابند.

مسوول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم با بیان اینکه فعالیت های بخش بانوان از دیگر محورهای این نمایشگاه است افزود: در این بخش برنامه های مختلفی که در طی این سالها در حوزه حجاب و عفاف و همچنین در حوزه خانواده برگزار شده به نمایش در می آید.

وی اضافه کرد: نمایش اقدامات و برنامه‌های جهادی هیات خادم الرضا علیه‌السلام از دیگر بخش های این نمایشگاه است و رزمایش های مختلفی که در قالب همدلی و مواسات در ایام مختلف سال به خصوص در دوره کرونا به مرحله اجرا در آمده را در این بخش خواهیم دید.

ناطقی بیان کرد: محور دیگر این نمایشگاه، گزارشی از دیدارهای مسوولان هیات با شخصیت های حوزوی، مراجع عظام تقلید و مسوولان کشوری و استانی در طی این سالها است.

وی با بیان اینکه بخش سایبری نیز از دیگر محورهای نمایشگاه است افزود: در سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی و اهمیت این بخش تاکیداتی داشتند و هیات خادم الرضا علیه‌السلام نیز تلاش کرده تا در راستای جذب جوانان به هیات، در این عرصه اقداماتی را برنامه ریزی کند که بخشی از آن در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

مسوول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم عنوان کرد: محور جشنواره مهدویت نیز از جمله بخش های دیگر نمایشگاه است که هیات خادم الرضا علیه‌السلام در دهه ۸۰ در این زمینه اقدامات و برنامه های گسترده ای داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار