دبیر هیأت کشتی استان قم خبر داد
دبیر هیأت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم 2 ماه دیگر در 3 رده سنی رقابت‌‌های کشتی قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 27 May 2016
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در نیمه دوم تیرماه سال جاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه نفرات خوب و آماده‌ای به نمایندگی از هیأت کشتی استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی خردسالان و نونهالان حضور یابند قطعاً رقابت‌های انتخابی استان ملاک انتخاب بهترین‌ها در اوزان مختلف هر دو رده سنی خواهد بود.

دبیر هیأت کشتی استان قم که از پیشکسوتان این رشته ورزشی محسوب می‌شود و سابقه کسب مدال‌ از رقابت‌های جهانی پیشکسوتان را نیز دارد، اضافه کرد: پیشکسوتان کشتی قم نیز در هر دو رشته فرنگی و آزاد در نیمه دوم تیرماه با حریفان خود در مسابقات کشوری سرشاخ خواهند شد.

رضایی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور روزهای 18 تا 25 تیرماه با حضور استعدادهای این دو رده سنی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور در گروه‌های سنی مختلف روزهای 26 تا 31 تیرماه برگزار خواهد شد و بر همین اساس تمرینات کشتی‌گیران باید در فاصله زمانی باقیمانده تا آغاز این پیکارها شروع شود.

این مسؤول یادآور شد: آخرین اعزام کشتی‌ قم به رقابت‌های داخلی به حضور پنج کشتی‌گیر فرنگی‌کار قم در مسابقات آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان ایران اختصاص دارد و نمایندگان قم در چهار وزن برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

رضایی ادامه داد: بعد از پایان پیکارهای آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، به دلیل اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم از سوی فدراسیون کشتی برنامه‌‌ای برای برگزاری مسابقات داخلی اعلام نشده و مسابقاتی که به آن اشاره شد بعد از این ماه مبارک به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: یک اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را در پیش داریم، زیرا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در سال 2016 در راه است و این پیکارها به میزبانی کشور فیلیپین و از دهه دوم خردادماه آغاز می‌شود و دو نماینده قم نیز عضو تیم اعزامی ایران هستند.

این مسؤول گفت: علیرضا نجاتی در وزن 50 کیلوگرم نخستین نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا محسوب می‌شود و مهدی ابراهیمی به عنوان دومین نماینده کشتی قم در وزن 74 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها به میدان خواهد رفت که به مدال گرفتن توسط هر دو نفر آنها امید زیادی داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار