مدافع تیم فوتبال صبای قم قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به تیم دیگری ملحق شود.
کد خبر: ۲۵۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 22 June 2016
به گزارش تابناک قم، امیرحسین صادقی مدافع تیم فوتبال صبای قم که چندی پیش قرارداد خود را با باشگاه صبای قم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده بود قراردادش با صبا را فسخ کرد.

این اتفاق پس از آن روی داد که وضعیت مدیریتی و مالی باشگاه صبای قم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و جواد شهبازی نماینده استاندار قم در امور باشگاه صبا که حکم رسمی از استانداری قم دریافت کرده امور باشگاه صبا را در دست گرفت.

امیرحسین صادقی که سال گذشته به صبا ملحق شد و این تیم را در لیگ پانزدهم همراهی کرد با نظر علی دایی در فهرست بازیکنان فصل آینده صبا قرار گرفت و پس از حصول توافق با باشگاه صبا، یک فصل دیگر در صبا باقی ماند اما طی چند روز از صبا جدا شد.

صادقی در شرایطی تصمیم به پایان حضور در صبای قم گرفته است که پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت وی به استقلال شنیده می‌شد اما صادقی با رد این زمزمه‌ها در صبا ماند و در ادامه با بروز اختلاف و اعلام مالک جدید مبنی بر نظر نداشتن روی علی دایی تصمیم گرفت قراردادش را با صبا فسخ کند.

وضعیت مدیریتی باشگاه صبای قم این روز‌ها شرایط نامشخصی دارد و هنوز معلوم نیست چه کسی مدیر و اسپانسر این تیم خواهد بود و آیا علی دایی سرمربی صبا می‌ماند یا خیر.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار