مجتمع آموزشی زبانکده عرفان در طول سال های متمادی فعالیتش توانسته به عنوان یک برند آموزشی خوشنام و مطمئن نام خود را در ذهن های مردم استان قم حک و اعتماد آن ها را جلب نماید.
کد خبر: ۲۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 07 July 2016
مجتمع آموزشی زبانکده عرفان در طول سال های متمادی فعالیتش توانسته به عنوان یک برند آموزشی خوشنام و مطمئن نام خود را در ذهن های مردم استان قم حک و اعتماد آن ها را جلب نماید و حتی دایره فعالیتش را با تاسیس شعبه ای در تهران به خارج از استان قم نیز بگستراند. 

این امر باعث شده که این مجتمع آموزشی از سطح کودکان تا بالاترین سطوح علمی، کارهای چشمگیری را در کارنامه خود ثبت نماید. شاید یکی از درخشانترین بخش های کارنامه این موسسه را بتوان اعلام رسمی حمایت از بیانات رهبر فرزانه در مورد آموزش زبان انگلیسی دانست. 

در این مورد سید روح الله حمزه زاده موسوی موسس این مجموعه به همراه استاد بیگی مدیر آموزش با انتشار یادداشتی در سایت تابناک پیش از هر موسسه غیردولتی دیگرسطح کشور  اعلام نمودند که حتی بیش از پیش این موارد را در فعالیت های آموزشی فرهنگی خود در نظر خواهند گرفت. در یادداشت مزبور ذکر شده که هدف این موسسه از آموزش زبان به کودکان صرفا تشویق آن ها به سوی یادگیری زبان انگلیسی نیست بلکه کودکان و نوجوانان را به یادگیری زبان های مختلف تشویق می کنند و با ترویج فرهنگ منحط غربی هم مخالفند. 

در ادامه به گزارشی می پردازیم از مراسم جشن پایان سال تحصیلی دوره های کودکان زبانکده عرفان که در یکی از سالن های بزرگ قم برگزار گردید. 

همه زودتر از ساعت شروع مراسم آمده اند، خانم مریم سادات موسوی مدیر واحد خواهران، بچه ها، شنبلیله، خاله مهتاب، سایر مهمانان و از همه مهمتر والدین نونهالانی که بعد از یک دوره آموزشی منتظرند که جشن پایان دوره زبان آموزی فرزندانشان را ببینند. 

در ابتدای  مراسم بچه ها سرود بسم الله الرحمن الرحیم را به زبان انگلیسی اجرا نمودند که توجه همه حضار را جلب نمود. سپس همه به احترام سرود ملی جمهوری اسلامی ایستادند. در ادامه سرود "ای ایران" با اجرای با شکوه بچه ها باز هم احساسات همه حاضران را برانگیخت. 

مجری برنامه آقای مقیم (شنبلیله) و خاله مهتاب که از برنامه مداد رنگی شبکه قم دعوت شده اند به همه خیر مقدم عرض نموده و اعلام برنامه می نمایند. سپس ایشان از گروه دیگری از زبان آموزان می خواهند که برای اجرای دو شعر انگلیسی که یکی در مورد خورشید و دیگری در مورد فصل ها است به روی صحنه بیایند. اجرای کودکان آنقدر زیباست که می توان اشک شوق بعضی از اولیا را دید که در چشمانشان حلقه زده است. آن ها خرسندند که در بین انبوهی از موسسات مختلف به مجموعه ای اعتماد نموده اند که اکنون تلاش هایش به ثمر نشسته و کودکان دلبندشان به این زیبایی با زبانی غیر از زبان مادری سرودی را اجرا می کنند. شاید خوشحالند که فرزندانشان در مجموعه ای آموزش دیده اند که  نه تنها در پی ترویج فرهنگ غرب نیست بلکه بهترین مهارت های زندگی مثل نظم، خلاقیت، اعتماد به نفس و کار و تلاش گروهی را به نونهالان میهن عزیزمان می آموزد. البته در تمامی برنامه هایی که توسط کودکان اجرا شد به خوبی این مهارت ها از سوی کودکان به نمایش گذاشته شد. 

برنامه بعدی مکالمه انگلیسی یکی از مربیان با دو نفر از بچه ها می باشد که باز هم به زیبایی اجرا می شود. به خوبی می توان دید که بعد از مدتی که کودکان آموزش دیده اند با تسلط و با اعتماد به نفس به زبان دوم مکالمه دارند. در ادامه مجری برنامه از سرکار خانم مریم سادات موسوی دعوت نمودند که برای اجرای برنامه بعدی که قدردانی از مربیان آموزشگاه می باشد به روی صحنه بیایند. در این قسمت خانم موسوی با ایراد سخنانی بعد از خیر مقدم به حضاراز معلمان و مربیان قدردانی نموده و هدایایی را به رسم یادبود به آن ها اهدا نمودند. در این قسمت و در حین اجرای برنامه ها از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

برنامه بعدی اجرای مسابقه بادکنک توسط کودکان می باشد که مثل سایر اجراها با نظم و هماهنگی اجرا می شود. سپس مجری از حضار خداحافظی نموده و در پایان بچه ها به همراه اولیا و مربیانشان عکس های یادگاری گرفتند. در ادامه هدایایی به بچه ها اهدا شد و در پایان مجریان با حضار خداحافظی نمودند. در نظرخواهی که پس از اتمام برنامه از برخی از والدین به عمل آمد، آن ها رضایت خود را از عملکرد مجموعه و جشن پایان دوره اعلام نمودند.

جشن پایان دوره کودکان زبانکده عرفان




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار