محمدمعین منتظری پینگ‌پنگ باز قم با کسب چهار پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز نونهالان کشور شد.
کد خبر: ۲۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت تنیس روی میز استان قم و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با این فدراسیون ورزشی رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر کشور به میزبانی استان قم آغاز به کارکرده است.

در حالی‌ که خانه تنیس روی میز قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر شاهد حضور 16 نونهال پینگ‌پنگ باز برتر کشور بوده است رقابت‌ها در چهار گروه چهار نفره شروع و نفرات برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

بر همین اساس در گروه چهارم این دوره از مسابقات محمدمعین منتظری از قم در اولین دیدار خود با نتیجه سه بر دو از سد رضا سعیدی پینگ‌پنگ بازی از استان فارس عبور کرد و در دومین رویاروی مقابل پرهام اشرفی از تهران با نتیجه قاطع سه بر صفر پیروز شد.

سومین جدال نماینده قم در پیکارهای دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر کشور برابر نماینده توابع تهران یعنی علی رحیمی برگزار شد که نتیجه این جدال با کسب سه گیم پیروزی به نفع منتظری به اتمام رسید تا وی در جمع هشت نفر برتر قرار بگیرد.

راه‌یابی پینگ‌پنگ باز نونهال قم به‌ عنوان صدرنشین از مرحله گروهی و قرار گرفتن وی در جمع هشت نفر برتر کشور کسب روحیه‌ دوچندان را برای وی به ارمغان داشت تا با اقتدار مقابل ارشیا عنایت‌زاده از خوزستان ظاهر شود.

در صورت پیروزی در این مرحله نماینده قم را راهی مرحله نیمه‌نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار پینگ‌پنگ باز برتر کشور را در پی‌داشت که این نونهال پرتوان قم با ارائه یک بازی حساب‌شده از پس آن به‌خوبی برآمد و از سد این حریف خود عبور کرد.

وی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نوید شمس از استان البرز قرار خواهد گرفت و برای راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها باید از سد این حریف سرسخت و نام‌آشنای خود عبور کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار