رئیس کمیته به‌کاپ استان قم:
رئیس کمیته به‌کاپ استان قم از موفقیت تیم اعزامی بانوان قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های به‌کاپ زنان ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، جعفر جعفر‌ی‌مجد اظهار کرد: بهترین‌های به‌کاپ استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یافته بودند و خوشبختانه به غیر از عنوان قهرمانی، مقام نایب‌‌قهرمانی به‌کاپ بانوان کشور نیز نصیب تیم اعزامی هیأت قم شد.

وی با بیان اینکه مسابقات به‌کاپ قهرمانی کشور به میزبانی تهران به انجام رسید، عنوان کرد: اعزام تیم به‌کاپ هیأت قم در هر دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت و مجموعا 15 ورزشکار این رشته به نمایندگی از قم برای کسب عناوین برتر برابر حریفان به میدان رفتند و در بخش بانوان عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشور به قم اختصاص یافت.

رئیس کمیته به‌کاپ استان قم با بیان اینکه اعزام‌های هیأت قم به این دوره از مسابقات در دو رشته به‌کاپ و به‌کاپر انجام شد، عنوان کرد: در قسمت به‌کاپ چهار نفر برای تیم قم به میدان رفتند که این نفرات خانم‌ها الهام محمدی و فاطمه محمدی در قالب تیم (الف) قم و سمیه طلیقی به همراه زهرا امیری در قالب تیم (ب) قم بودند.

جعفری‌مجد بیان کرد: در قسمت به‌کاپر نیز خانم‌ها فاطمه میرزابابایی، الهه اسکندری، طوبا مصطفی‌زاده و نرگس جعفری نمایندگان تیم بودند، ضمن اینکه در بخش آقایان نیز مجموعا پنج نماینده قم در مسابقات هر دو بخش به‌کاپ و به‌کاپر قهرمانی کشور به میدان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: ناصر لسانی و علی منفرد به عنوان تیم (الف) و محمد ونکی‌فراهانی به همراه حمید منصوری به عنوان تیم (ب) به‌کاپ قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافتند، ضمن اینکه ناصر لسانی و علی منفرد به عنوان تیم (الف) و جعفری جعفری‌مجد و محمد مولوی به عنوان تیم (ب) در قسمت به‌کاپر این رقابت‌ها با حریفان رقابت کردند.

رئیس کمیته به‌کاپ استان قم که مسوولیت مربیگری تیم به‌کاپ قم را نیز بر عهده داشت، عنوان کرد: سرپرستی این تیم بر عهده محمد ونکی‌فراهانی بود و این دوره از مسابقات با حضور برترین‌های کشور در سطح کمی و کیفی بالایی به انجام رسید و خوشبختانه با کسب دو عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی به‌کاپ بخش بانوان و یک مقام چهارمی به‌کاپر بانوان با دست پر به قم بازگشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد 21 تیم به نمایندگی از 12 استان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: در رقابت‌های رشته به‌کاپ بانوان تیم (ب) قم متشکل از خواهران الهام محمدی و فاطمه محمدی مقام نخست ایران را کسب کرد و تیم (الف) قم با ترکیب سمیه طلیقی و زهرا میری به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

جعفری خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات بخش به‌کاپر بانوان نیز یک مقام چهارمی با درخشش تیم دو نفره نرگس جعفری و طوبا مصطفی‌زاده نصیب قم شد و به گفته مسوولان برگزاری مسابقات، تیم قم به عنوان یکی از تیم‌های نابغه و موفق این دوره از رقابت‌ها عملکردی فراتر از انتظار داشت.

وی افزود: به‌کاپ از سال 1390 با تائید وزارت ورزش و جوانان به عنوان زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند و اکنون یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون گل به شمار می‌رود و سبک‌های زیر مجموعه این انجمن شامل به‌کاپ، به‌کاپر، به‌کاپ ساحلی و به‌بال می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار