از امروز در منطقه 2 کشور صورت می‌گیرد
دختران والیبالیست نوجوان استان قم از امروز در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال قهرمانی دختران نوجوان ایران به مصاف حریفان می‌روند.
کد خبر: ۲۶۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، موفقیت ارزنده‌ای که تیم والیبال نوجوانان پسر قم در مسابقات سال جاری قهرمانی کشور به دست آورد، اکنون انتظارات را از تیم والیبال دختران نوجوان قم نیز بالا برده است و این تیم باید از امروز در جدال برای دست‌یابی به این عنوان با تمام توان مقابل حریفان صف‌آرایی کند.

این در حالی است که تیم والیبال دختران نوجوان قم در منطقه دو مسابقات والیبال نوجوانان کشور قرار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال کشورمان، بازی‌های این منطقه از امروز به میزبانی هیأت  والیبال شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

میزبانی از دختران والیبالیست عضو تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال نوجوانان دختر منطقه دو کشور را سالن ورزشی دانشگاه شهید رجایی کاشان بر عهده دارد و در این رقابت‌ها 11 تیم از استان‌های مختلف برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دختران والیبالیست نوجوان قم در این پیکارها باید با رقبای خود از استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، اصفهان، یزد، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، البرز و کرمان پیکار کند در حالی که مسابقات این منطقه به مدت یک هفته تا جمعه هشتم مرداد ماه به طول می‌انجامد.

این در حالی است که امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال ایران، مسابقات والیبال نوجوانان دختر در سه منطقه از کشور برگزار می‌شود و کاشان میزبانی منطقه دو را برعهده دارد و تیم دختران نوجوان قم در این گروه با حریفان مسابقه می‌دهد.

11 تیم حاضر در این منطقه ابتدا در دو گروه پنج و 6 تیمی قرار می‌گیرند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی برگزار می‌کنند در حالی که دیدارهای این مرحله تا روز چهارشنبه هفته جاری ششم مرداد ماه به انجام خواهد رسید.

همچنین دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه بین دو تیم برتر گروه نخست و دو تیم برتر گروه دوم به انجام می‌رسد و فینالیست‌ها روز جمعه برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های بازنده نیمه نهایی برای کسب مقام سوم در مسابقه رده‌بندی روز جمعه با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اول تا سوم هر منطقه به همراه تیم چهارم برتر هر سه منطقه، لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان دختر ایران را برای سال 1396 تشکیل خواهند داد، ضمن اینکه دو تیم چهارم هر گروه و تیم‌های پنجم، ششم و دو تیم هفتم از سه منطقه در دسته دوم والیبال دختران نوجوان ایران قرار خواهند گرفت و البته تیم‌های بازمانده از این دو گروه، سال آینده لیگ دسته سوم کشور را در این رده سنی تشکیل خواهند داد.

با توجه به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای دختران والیبالیست نوجوان شرکت کننده در این رقابت‌ها، تنها والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا مجاز به حضور در مسابقات رده سنی نوجوانان هستند و در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان خواهند رفت.

اعضای تیم والیبال دختران نوجوان قم را زهرا مقدمی، ثنا‌ خان‌بابایی، کوثر علی‌مرادی، معصومه قاسمی‌سالک، فاطمه اسداللهی، آیدا زنگنه، فاطمه داوری، زهرا نوروزی، فاطمه کربلایی، عارفه خادم، مرضیه شاه‌واروقی و فرحناز پناهی‌فر در این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تشکیل می‌دهند.

تیم والیبال دختران نوجوان استان قم در حالی از امروز در مسابقات والیبال دختران قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد که معصومه دارابی و مهسا آراسته مسوولیت هدایت این تیم را بر عهده دارند و سرپرست این تیم لیلا خزایی خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار