معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در بخش انفرادی, کسب رتبه سوم پینگ‌پنگ باز قمی, مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کراس کان‌تری در قم با حضور ۳۲ ورزشکار، همایش کوهپیمایی ویژه بانوان در قم از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان است.
کد خبر: ۲۸۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم،‌ مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسران کشور در سالن شهید منتظری قم به انجام رسید و محمد معین منتظری در بخش انفرادی به جمع 4 نفر برتر کشور راه یافت و به همراه ارشیا عنایت زاده از خوزستان به مقام سوم مشترک کشور رسید.

پیکارهای انفرادی با حضور 111 نفر از برترین‌های تنیس روی میز نونهالان کشور در جدول 128 نفری حذفی دنبال شد و در مراسم پایانی این مسابقات احکام و مدال قهرمانان توسط حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز، محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم و امید شمس سرمربی تیم ملی نونهالان به نفرات برتر اهدا شد.

در دیدار نهایی این مسابقات در قسمت انفرادی، محمدامین صمدی از تهران برابر هم استانی خود آریا نصیری قرار گرفت و موفق شد با شکست حریف خود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در قم به دست بیاورد. پیش‌ازاین در بخش تیمی نیز، تیم تنیس روی میز تهران در فینال کردستان را شکست داد و قهرمان شد اما تیم تنیس روی میز استان قم باوجود صعود از مرحله گروهی و در عین شایستگی نتوانست به رتبه‌ای بهتر از دهم دست پیدا کند.

سید محمد‌معین منتظری، علیرضا رضایی‌فر، ایمان میرزایی، سید علی سجادیان و محسن سجادی بازیکنان تیم تنیس روی میز نونهالان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.

مرحله دوم مسابقات کراس کانتری لیگ دوچرخه‌سواری قم برگزار شد

پیست کراس کانتری خضر نبی استان قم میزبان 32 ورزشکار دوچرخه‌سواری بود که در قالب 10 تیم مرحله دوم مسابقات کراس جان‌تری لیگ دوچرخه‌سواری استان قم را برگزار کردند.

این رقابت‌ها به مناسبت هفته دولت و با عنوان یادواره شهیدان مدافع حرم سید مصطفی موسوی و مهدی صابری زیر نظر مربی تیم ملی کوهستان کشور برگزار شد و درنهایت نیز در بخش بزرگ‌سالان سجاد طاهری از تیم اسکات 2 اول شد، حامد هاشم‌پور و حمید هاشم‌پور از تیم اسکات تاکتیک به ترتیب حائز سکوی دوم و سوم شدند.

در بخش جوانان علی ایزدی از تیم شینا تورنادو به‌عنوان نخست رسید، مجتبی ذاکری از تیم اسکات تاکتیک و محمدمهدی شمس از تیم پیشتازان در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در پایان پریموث استرانکار ارزیابی خود را از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این مسابقه بسیار عالی اعلام کرد و ابراز امیدواری در سفر بعدی به قم بتوانم شاهد رشد آماری دوچرخه‌سواری استان باشم.

همایش کوه‌پیمایی ویژه بانوان در استان قم برگزار شد

با حضور 270 نفر از بانوان استان همایش کوه‌پیمایی در ارتفاعات اطراف روستای کرمجگان قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

نقطه شروع این همایش همگانی در امامزاده واقع در روستای کرمجگان و با صحبت‌های مهدی مصطفی‌لو رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مورد رعایت نکات ایمنی در کوهپمایی آغاز و تا ارتفاعات اطراف این روستا ادامه پیدا کرد.

در پایان به ده نفر از اعضای شرکت‌کننده در این همایش به‌قید قرعه هدایایی اهدا شد. این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان و به همت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم به انجام رسید.

درخشش رزمی‌کاران قم در مسابقات قهرمان کشور

مسابقات رزمی سبک تای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در حالی در استان تهران به انجام رسید که رزمی‌کاران استان قم موفق به کسب شش مدال رنگارنگ در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان از این رقابت‌ها شدند. در رده سنی جوانان امیرحسین نظری در سنگین‌وزن به مدال طلا رسید و سید مهدی حسینی در وزن 55- و محمدجواد احمدلو در وزن 50- کیلوگرم به ترتیب مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در رقابت‌های رده سنی بزرگ‌سالان محمدهادی امینی در وزن 65- کیلوگرم که عنوان نائب قهرمان مسابقات المپیک ورزش‌های رزمی 2016 روسیه، در این دوره از مسابقات بااقتدار به مدال طلا رسید. سید سعید آذر نوشان در وزن 55- کیلوگرم مدال برنز را تصاحب کرد، محمدمهدی قاسملو به مدال نقره رسید و علی‌رضا قنبری بازیکن شایسته استان قم به‌عنوان بازیکن اخلاق انتخاب و معرفی شد.

سرپرست تیم تای کیک بوکسینگ استان قم به مسابقات قهرمانی کشور علی اسماعیلی بوده است و حسن عباسی به‌عنوان سرمربی در کنار این تیم حضورداشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار