کمیته داوران فدراسیون فوتبال قاضی مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال را معرفی کرد.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 15 September 2016
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر بیست و پنجمین روز شهریور ماه آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌های این هفته، صبای قم در دیداری خارج از خانه به مقصد مشهد مقدس مقابل یکی از دو نماینده خراسان‌رضوی یعنی سیاه‌جامگان صف‌آرایی می‌کند.

در روز نخست بازی‌های هفته ششم لیگ برتر، 6 مسابقه در مشهد، تهران، اصفهان، آبادان و تبریز به انجام می‌رسد و در روز دوم یعنی جمعه بیست و ششم شهریور ماه نیز دو مسابقه در تهران و اهواز برگزار می‌شود که مهمترین بازی برای علاقمندان به فوتبال، بی‌شک مصاف تیم‌های پایتخت‌نشین استقلال و پرسپولیس است.

صبای قم بعد از کسب چهار تساوی متوالی و قبول یک باخت در پنج هفته سپری شده از لیگ شانزدهم، در یکی از مهمترین ‌بازی‌های هفته برابر تیم سیاه‌جامگان خراسان صف‌آرایی می‌‌کند، صبایی که در حال حاضر با رقیب مشهدی خود چهار امتیاز  فاصله دارد و هفت پله پائین‌تر از این تیم در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه به دنبال این هستند که امتیازات از دست رفته در پنج هفته قبل فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منجر به ثبت چهار تساوی و یک باخت در کارنامه این تیم شده را جبران کنند.

در یک سوی میدان صبای قم حضور دارد، تیمی که برای چهارمین تجربه متوالی با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی سیزدهمین سال حضور متوالی خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و این مربی در سه دیدار خانگی قبل و دو بازی خارج از خانه، سه تساوی یک بر یک برابر پیکان تهران، ماشین‌سازی سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان، تساوی بدون گل با صنعت‌نفت آبادان و باخت یک بر صفر برابر پرسپولیس را کسب کرده است.

اکنون سیاه‌جامگان خراسان و صبای قم در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت 18 عصر روز پنج‌شنبه بیست و پنجم شهریور ماه در دیداری حساس در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته ششم از نیم فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان را یکی از داوران جوان لیگ برتر یعنی یاسر همرنگ انجام می‌دهد.

یاسر همرنگ متولد نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1360 است و فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه داوری را از سال 1379 و با دریافت مدرک درجه سه داوری فوتبال آغاز کرده است، ضمن اینکه در سال 1385 درجه ملی گرفته و تحصیلات وی نیز کارشناسی رشته تربیت‌بدنی است.

این داور را در امر قضاوت دیدار تیم‌های رده پنجمی سیاه‌جامگان خراسان و رده دوازدهمی صبای قم، محمدحسین طالقانی به عنوان کمک داور اول، حمز‌ه‌علی سلیمی به عنوان کمک داور دوم، حسین زیاری به عنوان داور ذخیره و رسول فروغی به عنوان ناظر مسابقه همراهی می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار