ششمین تساوی صبای قم در خانه
دو تیم صبا و گسترش فولاد در آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدند. صبای‌قم تا قبل از این دیدار با یک برد، 5 تساوی و دو شکست با هشت امتیاز در رده چهاردهم قرار داشت که از این بازی هم یک امتیاز به دست آورد.
کد خبر: ۳۱۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 21 October 2016
به گزارش تابناک قم، تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:50 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در این دیدار صمد مرفاوی سرمربی صبای قم حامد لک را درون دروازه قرار داد و پویا سیف پناهی، ابوالقاسم دهنوی، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، مهران امیری، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، میلاد ابطحی، احمد حسن زاده و سید علی فاطمی را به میدان فرستاد. 

در سوی دیگر میدان فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز فرناندو دخسوس را به عنوان دروازه بان و مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمدامین دوریشی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی فر را در ترکیب اصلی روانه میدان کرد. 

قضاوت دیدار صبای قم گسترش فولاد را رضا کرمانشاهی بر عهده داشت که در این دیدار به مگئو باتیستا از گسترش کارت زرد نشان داد. 

کرمانشاهی در دقیقه 50 با نشان دادن کارت زرد دوم به میلاد ابطحی و همچنین در دقیقه 76 با دادن کارت زرد دوم به حمید دیوسالار دو بازیکن تیم صبا را اخراج و این تیم را 9 نفره کرد.

صبای‌قم تا قبل از این دیدار با یک برد، 5 تساوی و دو شکست با هشت امتیاز در رده چهاردهم قرار داشت که از این بازی هم یک امتیاز به دست آورد.

گسترش فولاد تبریز هم باهمین امتیاز در رده دوازدهم قرار داشت که این تیم هم از این بازی یک امتیاز را کسب کرد.

صبای‌قم باید در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در خانه روز از پدیده مشهد پذیرایی کند و گسترش فولاد تبریز هم باید در دربی تبریز به مصاف تراکتورسازی این شهر برود.

اخراج ۲ بازیکن تمام برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد

صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: امروز بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و این نظم هم در دفاع و هم در حمله دیده شد اما در نیمه دوم اخراج ۲ بازیکن تمام برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: هم در زمانی که ۱۱ نفره بودیم و هم در زمانی که ۱۰ نفره شدیم به دنبال گل و ۳ امتیاز بودیم اما وقتی نفر دوم ما هم اخراج شد مجبور شدیم تاکتیک تیم را تغییر دهیم تا از همان یک امتیاز حراست کنیم و از بازیکنانم ممونم که نسبت به بازی برابر فولاد نمایش بسیار بهتری داشتند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شاید نتوانم بگویم از داور گله دارم اما باید بگویم از وی ناراحتم و به نظر من نوع سوت زدن وی درست نبود و در صحنه‌های اخراج هم شبهه وجود داشت البته باید فیلم بازی را ببینم و بعد اظهار نظر کنم و این حق را به داور می‌دهم که اشتباه کند و جزئی از فوتبال است اما باید سعی شود که همین اشتباهات نیز انجام نشود.

مرفاوی بیان داشت: مسعود حق جو به تمرین صبا بازگشته اما در مورد کریم اسلامی، این بازیکن در حال انجام فیزیوتراپی است و اعلام کرده که مصدوم است و من هم قصد ندارم خودم را در برابر بازیکن قرار بدهم اما این مسئله هم هست که تا زمانی که یک بازیکن آماده نشود و به تمرین نیاید ریالی نمی‌گیرد و بازیکنی که در مجموع حتی یک ماه هم با تیم ما تمرین نکرده پولی دریافت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ما بازیکنی داریم که ۲۰ روز هم برای تیمش تمرین نکرده در حالی که ما در هفته نهم لیگ هستیم و مگر می‌شود به چنین بازیکنی پول داد در حالی که‌ همان بازیکن در عین مصدومیت می‌گوید پیشنهاد دارم و به آن فکر می‌کنم و در این مورد واقعا نمی‌دانم که چه بگویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: مشکل مالی برای صبا نیست و همه باشگاه‌ها با این مسئله مواجه هستند و ما هم مثل همه باشگاه‌ها مشکل داریم. صبا بدهی‌هایی از گذشته دارد و باشگاه می‌خواهد همین مبالغ محدودی که بازیکنان قرار داد بسته‌اند را پرداخت کند زیرا در صبا خبری از قرارداد نجومی نیست.

مرفاوی افزود: بازیکنان هفته گذشته مبلغی از باشگاه دریافت کرده‌اند و ظاهرا قرار است چندی دیگر نیز مبلغی به آن‌ها پرداخت شود و تیم ما هم شرایط خیلی پیچیده‌ای ندارد که مجبور باشد در خیابان بخوابد و ما هم مثل همه تیم‌ها به هتل می‌رویم.

اخراج بازیکن صبا شرایط را برای ما سخت کرد

فراز کمالوند نیز در نشست خبری اظهار داشت: از نتیجه بازی امروز راضی نیستم و ما 7،8 موقعیت گل داشتیم و اخراج بازیکن صبا شرایط را برای ما ساخت کرد.

وی با بیان اینکه 7،8 بازیکن صبا روی دروازه تیمشان متمرکز شده و دفاع می‌کردند، خاطرنشان کرد: باید در تمرینات آینده بیشتر روی گلزنی کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد مشکل فاصله بازی قبلی با بازی امروز مقابل صبا را یکی از مشکلات گسترش دانشت و افزود: از تبریز تا قم بین 7 تا 8 زمان برد تا برسیم و ما برای این بازی کمتر از صبا تمرین کردیم و نتیجه آن شد که از نظر بدنی و قوای جسمی کم آوردیم.

کمالوند به بازی تدافعی صبا اشاره کرد و گفت: صبا بعد از اخراج بازیکنانش کاملاً دفاعی بازی می‌کرد و ما مجبور شدیم از بازیکنان سر زن استفاده کنیم و خلعتبری در این شرایط بازی به کار تیم نمی‌آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار