رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبودهای این شهر در حوزه خدمات ورزشی گفت: باید نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در شهر باشد و در سال‌های گذشته بسترهای خوبی در این زمینه خصوصاً از سوی شهرداری فراهم شده است.
کد خبر: ۳۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در سال‌های اخیر کمک‌های زیادی به تیم‌های ورزشی خصوصاً صبای قم داشته است.

وی با اشاره به اختصاص زمین‌ها برای احداث فضاهای ورزشی افزود: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم متولی امور ورزشی است و در این راستا شورا حمایت‌های لازم را برای توسعه اقدامات ورزشی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبودهای این شهر در حوزه خدمات ورزشی افزود: باید نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در شهر باشد و در سال‌های گذشته بسترهای خوبی در این زمینه خصوصاً از سوی شهرداری فراهم شده است.

وی گفت: به نظر می‌رسد اگر اقداماتی که شهرداری در حوزه ورزش انجام داده است جمع بندی شود، مشخص خواهد بود که چقدر مدیریت شهری به این حوزه اهتمام دارد و سالن‌های احداث شده در سال‌های اخیر گویای همین مطلب است.

بیاتی با تاکید بر اینکه رفع کمبودهای شهر قم در حوزه ورزش باید اولویت همه مدیران شهری باشد خاطرنشان کرد: طرح‌ها و لوایحی هم که در حوزه ورزش به شورا ارائه می‌شود در حد توان، اعضا حمایت کرده و بستر تحقق آن‌ها را فراهم می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز شهرداری اقدامات قابل توجهی انجام داده و در حال توافق با بانک‌ها و رفع مشکلات مرتبط با آن‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تا پایان سال اخبار خوشی در خصوص بدهی‌های شهرداری به مردم داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری در حال حاضر مذاکره با بانک شهر و ملی را در دستور کار دارد و امید داریم با همراهی این بانک‌ها بستر خوبی برای رفع بدهی‌ها و شتاب رشد و توسعه شهر قم فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار