دوره جدید مسابقات لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم عصر امروز با رقابت 15 تیم مدعی قهرمانی و کسب سهمیه لیگ باشگاه‌های کشور آغاز شد.
کد خبر: ۳۱۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 26 October 2016
به گزارش تابناک قم، شیوه‌ای که کمیته مسابقات هیات فوتبال استان قم در برگزاری رقابت‌های امسال لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های این استان اجرا کرد دقیقا در برگزاری دوره جدید بازی‌های لیگ فوتبال رده سنی نونهالان فوتبال باشگاهی قم نیز پیاده می‌شود.

همانند مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در لیگ رده سنی نونهالان قم نیز تعداد 15 تیم حضور یافته‌اند و با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال قم، تیم‌ها دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در دو گروه هفت و هشت تیمی برگزار می‌کنند.

رقابت 8 تیم در گروه نخست و 7 تیم در گروه دوم لیگ نونهالان قم

دیدارهای گروه نخست از فصل 1395 لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های قم با رقابت هشت تیم به انجام می‌رسد و تعداد هفت تیم نیز در گروه دوم مقدماتی، بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم‌های صعود کننده از هر گروه مشخص شوند.

در گروه نخست مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم، تیم‌های پیام، پیمان، سفید زاگرس، آریا،هنگ، سپاهان، شاهین و المپیاد برای کسب مجوز صعود در مدت هفت هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های عقاب پردیسان، هما، صبای قم، سیاه جامگان، پناه‌آفرین، سهیل و سفیر گفتمان به انجام خواهد رسید.

دیدارهای هفته نخست مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم عصر امروز در حالی به پایان رسید که تیم‌ها در بازی‌هایی جذاب و تماشایی با یکدیگر رقابت کردند و در یکی از بازی‌های جذاب تیم پیام در جدال با المپیاد با نتیجه نزدیک دو بر یک به برتری رسید و صاحب سه امتیاز شد.

ثبت بهترین نتیجه هفته نخست در کارنامه شاهین با 11 گل

تیم نونهالان باشگاه سهیل قم که یکی از باشگاه‌‌های قدیمی و با سابقه این رشته پرطرفدار محسوب می‌شود در هفته نخست به بازی‌ها به مصاف تیم المپیاد رفت و در این دیدار با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا گام نخست از فصل جدید لیگ نونهالان فوتبال قم را محکم بردارد.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته نخست لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم، دیدار تیم‌های شاهین و پیمان بود که در آن البته نتیجه‌ای بسیار باور نکردنی رقم خورد و فوتبالیست‌های تیم شاهین در یک بازی کاملا یک طرفه و برتر 11 بار دروازه تیم پیمان را گشودند و بهترین نتیجه این هفته را کسب کردند.

تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و عقاب پردیسان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست لیگ نونهالان قم را برگزار کردند که این دیدار با برخی حواشی و اتفاقات کنار زمین در نهایت با برتری دو بر یک به سود تیم فوتبال سیاه‌جامگان به پایان رسید تا سه امتیاز با ارزش این دیدار به سیاه‌جامگان برسد.

پیروزی پرگل صبای قم و جشنواره گل زاگرس

در مسابقه تیم‌های فوتبال آریا و هنگ تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت این تیم نونهالان آریا بود که با یک گل به برتری رسید، ‌ضمن اینکه فوتبالیست‌های آینده‌دار صبای قم در جدال با تیم پناه‌آفرین چهار بار موفق به گلزنی شدند و با برتری چهار بر صفر به سه امتیاز شیرین دست یافتند و سفید زاگرس نیز پنج بر صفر بر سپاهان غلبه کرد تا پرونده دیدارهای هفته نخست بسته شود.

در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم هم اکنون بر حسب تفاضل گل به ترتیب تیم‌های شاهین، سپید زاگرس، پیام و آریا همگی سه امتیاز دارند و اول تا چهارم هستند و چهار تیم المپیاد، هنگ، سپاهان و پیمان در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

در گروه دوم مقدماتی نیز بعد از انجام دیدارهای هفته نخست، تیم صبای قم به همراه سهیل و سیاه‌جامگان همگی با سه امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستادند و تیم‌های نونهالان سفیر گفتمان، عقاب پردیسان، هما و پناه‌آفرین نیز در رده‌های بعدی این جدول جای گرفته‌اند.

رقابت‌های هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگا‌ه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که در لیگ فوتبال نوجوانان قم امسال تیم سیاه‌جامگان قهرمان شده و در لیگ جوانان نیز هم اکنون 6 تیم دیدارهای مرحله پایانی را برای تعیین قهرمان برگزار می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار