آتش بازی صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره)
دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که با حاشیه های بسیاری همراه بود، با نتیجه 3 بر صفر به نفع صبای قم به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 08 April 2017
به گزارش تابناک قم، هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 17:15 با برگزاری دیدار دو تیم صبا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم پیگیری شد که صبا موفق شد با نتیجه عجیب 3 بر صفر مقابل میهمان مدعی اش به برتری برسد تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شود. گل‌های این دیدار امید جهانبخش در دقایق 61 و 5+90 و مجیدی (9+90-پنالتی) به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان بر عهده داشت. او در این دیدار به حمید دیوسالار از صبا و مهدی کیانی و کرارجاسم از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. اکبریان در دقیقه 87 سعید آقایی و در دقیقه 7+90 کرار جاسم از تراکتورسازی را اخراج کرد.

تراکتورسازی با این شکست همچنان 47 امتیازی باقی ماند و فرصت صعود به رده دوم جدول را با توجه به توقف استقلال در تبریز از دست داد. ضمن اینکه با این شکست اختلاف این تیم با صدر جدول به 12 امتیاز افزایش یافت و این فرصت را به تیم پرسپولیس داد تا با کسب یک پیروزی از چهار دیدار آینده‌اش قهرمانی خود را مسجل کند.

اکنون پرسپولیس با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال با 48 و تراکتورسازی با 47 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده اند.

صبای قم مزد برتری خود را گرفت

سرمربی تیم فوتبال صبای قم  پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در ابتدا از مردم قم و هواداران تیم صبا تشکر می‌کنم که ما را در این بازی یاری کردند و همچنین از مدیریت باشگاه و هیئت فوتبال و همه عوامل در این بازی که همدل و همزبان بودند و در نهایت باعث پیروزی ما شد.

عبدالصمد مرفاوی افزود: خدا را شکر می‌کنیم در این بازی سنگین که تیم مقابل یک تیم بسیار خوب فیزیکی و پرمهره و دارای یک مربی با دانش بود توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از تیم تراکتورسازی داشتیم و بازی خوب امروز تیم صبا در واقع ادامه بازی برابر پدیده بود که در آن بازی به ناحق باختیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه میانه زمین تراکتور را بستیم چرا که می‌دانستیم این منطقه می‌توانند برای تیم حریف مهم باشد، افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در یک بازی حساب شده توانستیم این بازی را ببریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه فعلی صبای قم در شأن این تیم نیست، فزود: اگر شرایط و برنامه ریزی‌های بهتری داشتیم می‌توانستیم در نیم فصل اول در رده‌های بهتری باشیم.

مرفاوی همچنین در خصوص اعتراض قلعه‌نویی به نحوه داوری در این بازی، بیان داشت: آقای قلعه‌نویی دوست و استاد من است و من نمی‌خواهم جوابشان را بدهم چون برایم قابل احترام هستند اما اشتباهات داوری اگر هم باشد برای هر تیمی ممکن است رخ دهد و یک روز ممکن است به نفع ما و روز دیگری بر ضرر ما باشد.

وی گفت: آقای قلعه‌نویی پس از این بازی به من گفت که شما در این بازی برتر بودید و ما مزد برتری خود را گرفتیم.

بی شرفم مربیگری را کنارنگذارم

سرمربی عصبانی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از شکست عجیب و سنگین در قم گفت: پنالتی مسلم ما را نگرفتند.در گل دوم و سوم داور اشتباه کرد حتی فکر می‌کنم کمک داور به او گفت گل دوم خطا بوده است. وقتی بازی یک بر صفر بود پنالتی مسلم ما را نگرفت. در چند بازی این داور برای ما این نوع کارها را کرده بود حتی به کامرانی فر هم گفتم این داور را برای ما نگذارد.

امیر قلعه‌نویی نیز در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم در مورد شکست 3 بر صفر تیمش، گفت: فکر می‌کنم داور باید بازی را مدیریت می‌کرد. از حسن کامرانی فر خواهش می‌کنم اگر گل دوم صبای قم خطا بود اکبریان را بازنشسته کند اما اگر خطا نبود فوتبال را کنار می‌گذارم. جاسم کرار حتما جریمه می‌شود، چرا که دائم فقط اعتراض می‌کند. ای کاش داور بازی را به خوبی مدیریت می‌کرد. گل دوم حریف خطا بود و سپس بازی احساسی شد. آنها خیلی با برنامه تر کار کردند اما تیم ما دائم اعتراض می‌کرد و کرار بیشتر از بقیه معترض می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه راجع به رفتارهای بد و مکرر جاسم کرار، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید 24 ساعت ریکاوری شویم و سپس به این مسائل فکر می‌کنیم. داوری‌ها تا به امروز به تیم‌ ‌های آذربایجانی لطمه زده است. کامرانی فر این مسئله را بررسی کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با وجود این مشکل‌ها به کرار بازی می‌دهد،‌تصریح کرد:‌ شما انگار نمی‌دانید پنجره نقل و انتقالات ما بسته است. کرار در نیم فصل دوم هیچ وقت این کار را نکرده بود او چند بازی هست که سرش را پائین انداخته و بازی می‌کند. داور هم روی رفتار او نقش داشت.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تیمش انگیزه خود را از دست داده‌اند،‌ اظهار داشت: بازیکنان ما با دل و جان بازی می‌کنند اما دست ما بسته است. با وجود اینکه شرایط جسمانی خوبی نداریم اما بازیکنان به خوبی کار می‌کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار