در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، کلنگ احداث یک باب آموزشگاه 2کلاسه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 400میلیون ریال در روستای کله گاوراه از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهدشت بر زمین زده شد .
کد خبر: ۴۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 12 June 2017
در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، در مراسمی با حضور امام جمعه ،فرماندارو مدیر آموزش و پرورش کوهدشت و مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس لرستان کلنگ احداث یک باب آموزشگاه 2کلاسه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 400میلیون ریال در روستای کله گاوراه از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهدشت بر زمین زده شد .

امام جمعه شهرستان کوهدشت در مراسم کلنگ زنی این آموزشگاه که با مشارکت خیّر مدرسه ساز فاطمه محمودوند؛ به نیابت از  فرزندش زنده یاد کاوه کیانی ساخته خواهد شد؛  با تقدیر از عمل خداپسندانه این خیر مدرسه ساز گفت : امام علی (ع) و امام حسن مجتبی(ع) به ما آموختند که اسلام مکتب بخشش و بزرگواری است. حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی جامعه هستند، از مردم منطقه خواست برای ساخت مدرسه حداکثر همکاری را داشته باشند.

محمد چگنی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان هم  زیربنای آموزشی این آموزشگاه را 135مترمربع عنوان کرد و افزود: هزینه ساخت این آموزشگاه دو کلاسه مشارکتی دومیلیاردوچهارصد میلیون ریال برآورد شده است که از این میزان مبلغ ششصد میلیون ریال توسط خیر مدرسه ساز  تامین می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت هم با تبریک ماه مبارک رمضان و محکوم کردن جنایات داعش در ترور جمعی از هموطنان ایرانی گفت : یکی از بهترین و ماندگارترین اعمال خیرخواهانه ساخت مدرسه است. رضا برخورداری با قدردانی از تلاش ها و سرمایه گذاری خیّر مدرسه ساز اظهار امیدواری کرد سنت پسندیده و حسنه  مدرسه سازی در جامعه بسطو گسترش پیداکرده و به امری مقدس و همگانی تبدیل شود . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار