تیم صبا پیش از پایان نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تاکنون سه سرمربی را بر روی نیمکت خود شاهد بوده و احتمال می‌رود چهارمین سکان‌دار نیز درراه باشد.
کد خبر: ۵۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱ 17 November 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، از ابتدای فصل با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بوده تا جایی در هفته‌های اخیر اخباری مبنی نبود امکانات اولیه در تمرینات صبا منتشر شد.

پس‌ از آنکه اصغر مدیر روستا مدیر فنی صبای قم و نادر قربانی مربی دروازه‌بان‌ها از اردوی صبایی‌ها جدا شدند، هومن افاضلی نیز پس از دو هفته استعفا کرد تا شرایط کنونی دشوارتر شود.

این در شرایطی است که هومن افاضلی در هفته سوم سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جانشین ناصر بختیاری زاده در صبای قم شد و حالا با توجه به استعفای وی سلمان تاج‌دار به‌عنوان سومین سکان‌دار صبا در فصل جاری معرفی شود.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد این انتخاب مدیرعامل موقت بوده و به دنبال گزینه‌هایی برای هدایت صبا در ادامه کار خواهند بود که چنان چه این اتفاق رخ دهد صبا با تغییر 4 مربی تا پیش از پایان نیم‌فصل نخست رکوردی شگفت‌انگیز از خود به‌جای گذاشته است.

شنیده‌های حاکی از آن است که چند گزینه مطرح برای هدایت صبای قم مد نظر باشد اما با توجه به ضعف بازیکن و شرایط مبهم مالی که در تیم وجود دارد هیچ مربی نمی‌تواند معجزه‌ای در تیم ایجاد کند.

منصور ابراهیم‌زاده، پرویز مظلومی، حسین فرکی و فرهاد کاظمی از جمله گزینه‌های مدنظر برای هدایت این کشتی به‌ گِل‌ نشسته خواهند بود، البته با توجه به اظهارات آخر افاضلی در مورد وضعیت این باشگاه که گفت: مدیرعامل تیم فعلاً وضعیت مالی خوبی را ندارد و باید بازیکنان و اعضای تیم صبر کنند تا از این شرایط بحرانی خارج شود.

فوتبالیست‌های صبای قم که هم‌اکنون با 9 امتیاز رتبه شانزدهم را در اختیار دارد، در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در روز سه‌شنبه هفته آینده میزبان مس رفسنجان خواهد بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار