در 10 وزن
پيكارهاي انتخابي كشتي آزاد انتخابی رده سنی نوجوانان با معرفی نفرات برتر اوزان 10 گانه در خانه کشتی قم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 18 November 2017
به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیران شرکت کننده در پیکارهای آزاد انتخابی رده سنی نوجوانان قم با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت‌‌ کشتی استان قم برای کسب عناوین برتر در 10 وزن برابر یکدیگر به روی تشک رفتند.

با توجه به اینکه کشتی‌گیران قم طبق تقویم سال 1396 فدراسیون کشتی باید به زودی در مسابقات قهرمانی کشور به میدان بروند، برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای انتخابی به همین دلیل صورت گرفت تا بهترین‌ها روی تشک انتخابی در خانه کشتی قم مشخص شوند.

کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات آزاد انتخابی رده سنی نوجوانان قم در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم با یکدیگر سرشاخ شدند، در حالی که مسوولان هیأت‌‌ کشتی قم، کمیته فنی و مربیان تیم نوجوانان قم به دقت عملکرد آزادکاران را زیر نظر داشتند.

در حالی که برترین‌ها باید آذر ماه امسال در پیکارهای قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان ایران برابر دیگر رقبای خود به میدان بروند، عنوان کرد: در وزن 45 کیلوگرم مهدی یوسفی با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن 48 کیلوگرم مهدی خدابنده‌لو رتبه نخست را کسب کرد.

در وزن51 کیلوگرم اباذر جعفری با عبور از سد دیگر حریفان قهرمان شد، در وزن 55 کیلوگرم امیرحسین رستمی بهترین عملکرد را داشت و روی سکوی نخست رفت، در وزن 60 کیلوگرم علیرضا ترک‌زاده به مقام نخست رسید و در وزن 65 کیلوگرم ارشیا ولی به مقام قهرمانی دست یافت.

رقابت‌های وزن 71 کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی رده سنی نوجوانان قم با قهرمانی مهدی خلیلی تمام شد، در وزن 80 کیلوگرم محمدجواد پوربابا روی سکوی نخست رفت، در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین بخشی به مقام قهرمانی رسید و در وزن 110 کیلوگرم فاضل صادقی به اردوی تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان قم راه پیدا کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار