نخستین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم با توقف تیم‌های اول و دوم جدول و تداوم ناکامی‌های شهرداری قم به انجام رسید.
کد خبر: ۵۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 14 December 2017
به گزارش تابناک  قم، هشت تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم بار دیگر تلاش خود را برای دست‌یابی به سکوی نخست این رقابت‌ها و سهمیه فوتسال قم در فصل 1397 باشگاه‌های کشور از سر گرفتند اما شروع دور برگشت با ناکامی‌های بالای جدولی‌ها و تداوم باخت‌های تیم آخر جدول همراه بود.

 

ثبت شکستی دیگر در کارنامه فوتسالیست‌های شهرداری قم

در نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم جام شهدای مدافع حرم، تیم‌های ماهان و شهرداری یکی از بازی‌های جذاب و پرگل را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار کردند، دیداری که در آن 9 گل به ثمر رسید و در پایان تیم ماهان با نتیجه پنج بر چهار صاحب برتری شد.

در این مسابقه گلزنان ماهان حسیی محمدی(دو گل)‌، حسین روحانی و سیدمحمد موسوی(دو گل) بودند و برای تیم فوتسال شهرداری قم که در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته، امیر حسین کدخدا، محسن سابقی (دو گل) و مهدی عیوضی موفق به گشودن دروازه حریف شدند اما شهرداری برای جدایی از قعر جدول امیدوار کننده ظاهر شد.

 

 تهدید صدرنشینی نبرد با توقف برابر مقاومت

تیم صدرنشین نبرد در نخستین بازی دور برگشت برابر فوتسالیست‌های تیم مقاومت با تساوی سه بر سه متوقف شد، دیداری که در آن روح‌الله موسوی دو بار و سیدمحمدحسن موسوی گلزنان تیم فوتسال نبرد بودند و برای مقاومت نیز ستاره این تیم یعنی سیدمحسن بنی‌الزهرا سه بار گلزنی کرد.

تیم نبرد در این دیدار دو امتیاز ارزشمند از دست داد تا تیم‌‌های دیگر به گرفتن جایگاه این تیم در صدر جدول رده‌بندی امیدوار بمانند اما اتفاق خوب این هفته برای نبرد، توقف تیم دوم جدول یعنی شیر ویژه بود، هر چند ذاکر با پیروزی سه بر دو مقابل آرش به صدر نزدیک‌تر شد، ضمن اینکه نبردی‌ها باید خوشحال باشند زیرا اگر مقاومت فقط چند ثانیه پایانی را دوام می‌آورد، آنها با شکست نبرد شگفتی‌ساز هفته بودند.

 

تساوی پرگل شیر ویژه در مصاف با آتلیه‌ یاقوت

دیگر دیدار حساس هفته هشتم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم را تیم‌های آتلیه‌ یاقوت و شیر ویژه برگزار کردند، مسابقه‌ای که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان تساوی پرگل چهار بر چهار روی تابلوی سالن شهید حیدریان قم به ثبت رسید و امتیازها تقسیم شد.

در این دیدار گلزنان آتلیه یاقوت علی فخری، طاها اسماعیل‌زاده و قادر عباس‌زاده (دو گل)‌بودند، ضمن اینکه برای تیم شیر ویژه در مسابقه حساس امیرحسین مرادخانی، علی‌اصغر نقی‌نژاد و وحید حاجی‌اسماعیلی (دو گل) به ثمر رساندند و هر یک از دو تیم به یک امتیاز این دیدار دست یافتند.

 

کاهش فاصله امتیازات ذکر با صدرنشین

بدون تردید این هفته اتفاقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم بر وفق مراد فوتسالیست‌های تیم رده سومی ذاکر مدافع عنوان قهرمانی فصل 1395 باشگا‌ه‌های قم رخ داد، زیرا در هفته‌ای که تیم‌های اول و دوم جدول یعنی نبرد و شیر ویژه برابر حریفان خود متوقف شدند، ذاکر با گرفتن سه امتیاز به آنها نزدیک‌تر شد.

تیم فوتسال ذاکر این هفته میزبان فوتسالیست‌های آرش بود و در پایان مسابقه‌ای که در آن پنج گل به ثمر رسید، با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم آرش را مغلوب کرد، ‌مسابقه‌ای که در آن گلزنان ذاکر رضا میرزایی، محسن وفایی و مهدی نوروزی بودند و برای تیم آرش محمدرضا سعادتمند و مجید جعفرلو گلزنی کردند.

 
 نقش‌بند مربی برتر ایستگاه هشتم 

بلافاصله بعد از پایان بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم، برترین‌های هفته نیز معرفی شدند و عنوان تیم برتر این هفته را ذاکر به خود اختصاص داد و فرید نقش‌بند مربی تیم مقاومت نیز به دنبال متوقف کردن صدرنشین رقابت‌های این فصل لیگ برتر عنوان مربی برتر هفته را به دست آورد.

 

 بازیکنان مقاومت، نبرد، ذاکر و ماهان در تیم منتخب هفته

در ترکیب تیم منتخب هفته سید محسن بنی‌الزهرا از مقاومت، مهدی نوروزی و محسن وفایی از ذاکر، سیدروح‌الله موسوی از نبرد و میثم مولایی از ماهان جای گرفتند و کارشناسان ناظر بر بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال قم مسابقه تیم‌های فوتسال ذاکر و آرش را به عنوان بهترین بازی هفته برگزیدند.

 

 گلزن نبرد صدرنشین جدول مدعیان آٌقای گلی

در جدول گلزنان برتر لیگ برتر فوتسال قم تا پایان هفته هشتم سیدروح‌الله موسوی از تیم نبرد با 11 گل همانند تیمش صدرنشین است، رضا میرزایی از تیم ذاکر با 9 گل در رده دوم جای دارد، سعید قربانی از آرش، طاها اسماعیل‌زاده از آتلیه‌یاقوت و سیدمحسن بنی‌الزهرا از مقاومت با هشت گل در رده سوم هستند.

قادر عباس‌زاده از آتلیه یاقوت و مسعود داودآبادی از مقاومت هفت گل زده‌اند و علی فیاضی از تیم ذاکر، جواد فرهنگ از تیم فوتسال شهرداری قعرنشین مسابقات این فصل و وحید حاجی‌اسماعیلی بازیکن تیم رده دومی شیر ویژه با پنج گل دیگر گلزنان برتر این فصل لیگ برتر فوتسال قم تا پایان هفته هشتم به شمار می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار