سوم دي‌ماه صورت مي‌گيرد
کاندیداهای هیأت‌ ووشو استان قم در انتخابات سومين روز دي‌ماه براي نشستن بر كرسي رياست چهار ساله اين هیأت‌ ورزشي با يكديگر رقابت مي‌كنند.
کد خبر: ۵۳۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 16 December 2017
به گزارش تابناک قم، با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در سومین روز دی‌ماه مجمع انتخابات هیأت‌ ووشو قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

با پایان دوره چهار ساله ریاست مهدی اردستانی در هیأت‌ ووشو استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان این استان براساس تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیات‌های ورزشی، حدود دو ماه قبل از متقاضیان احراز پست ریاست این هیأت‌ ورزشی ثبت نام کرد و حضور پنج کاندیدا در مجمع انتخابات این هیأت‌ قطعی شد.

هیأت‌ ووشو یکی از 43 هیأت‌ ورزشی استان قم به شمار می‌رود و چهار سال قبل که مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی تشکیل و اردستانی به عنوان رئیس این هیأت‌ انتخاب شد، رئیس منتخب اعضای مجمع این هیأت‌ ورزشی برای یک دوره چهار ساله مسوولیت ریاست را بر عهده گرفت.

دقیقا پنجم آبان ماه سال 1392 بود که مجمع انتخابات هیأت‌ ووشو استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت‌، با حضور رئیس وقت فدراسیون ووشو کشورمان و همچنین مدیرکل وقت و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع پس از برگزاری انتخابات با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی تمام 17 رأی خود را به مهدی اردستانی دادند تا بدین ترتیب اردستانی به عنوان جانشین علیرضا صفاری‌نیا مسئولیت ریاست هیأت‌ ووشو استان قم را تا آبان ماه سال 1396 بر عهده بگیرد.

بدین‌ترتیب طبق برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم دو ماه پس از پایان دوره چهار ساله اردستانی، در سومین روز دی‌ماه سال 1396 رئیس جدید این هیأت‌ از بین پنج کاندیدا مشخص خواهد شد، کاندیداهایی که اردستانی نیز بین آنها حضور دارد و رقبای وی محمدهادی رشیدی دبیر فعلی این هیات، محمد بیگلری، محمدمهدی موسوی و امیرحسین نیازمند هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار