پرافتخارترین بانوی ورزشکار قم در مسابقات پرتاب نیزه بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و نداشتن متولی خاص برای پیگیری برنامه های قهرمانان ورزشی، همه کارها اعم از پیگیری اداری، مشخص کردن زمین تمرین، ایاب و ذهاب و سایر امور جزیی را باید خودم انجام دهم و این روند انگیزه کار را از من گرفته است.
کد خبر: ۵۶۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، ثریا پارس‌لاری خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های 2019 انگلستان است ولی هیچ کس در قم از بنده سراغی نگرفته که آیا هستم یا نیستم، برنامه ای برای حضور در این مسابقات دارم یا ندارم، و به نظر می رسد هیچ جا با قهرمانان و مدال آوران خود اینگونه برخورد نمی شود.

ثریا پارس لاری یک چهره شناخته شده در ورزش بانوان قم است که در مسابقات جهانی پرتاپ نیزه بیماران خاص و پیوند اعضا تاکنون مدال‌های زیادی کسب کرده است،در مسابقات جهانی 2011 سوئد، 2013 آفریقای جنوبی، 2014 ترکیه و 2015 آرژانتین در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شده است.

وی سابقه کسب چهار مدال از مسابقات جهانی ورزش های پیوند اعضا در سال 2011 و کسب 2 مدال از پیکارهای جهانی سال 2013 در کشور آفریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.

وی اظهار داشت: تابستان امسال از حضور در مسابقات جهانی مالاگا به دلیل صادر نشدن ویزا محروم شدم، در حالی که برای این مسابقه از حدود دو سال به صورت فشرده و سخت تمرین کرده بودم ولی به دلایلی بازماندم.

پارس لاری بیان داشت: از آن زمان تاکنون سراغی از بنده گرفته نشد، خیلی ناراحت هستم و از وضعیت گلایه دارم، در حالی که اگر مسئولان مدال جهانی و یا ورزشکار ملی می خواهند باید سراغ ورزشکاران بیایند.

پارس لاری اظهار داشت: من تاکنون همه کارها را خودم انجام می دادم ولی از این به بعد، خسته شده و کاری نمی کنم، اگر هیات و مسئولان ورزش بخواهند در مسابقات انتخابی اردیبهشت ماه سال آینده حاضر می شوم و گرنه اگر پیگیری نمی کنم.

وی همچنین از دعوت نشدن خود به مراسم تجلیل از قهرمانان در استان قم گلایه کرد و درادامه پیشنهاد داد: در سازمان ورزش و جوانان استان قم کمیته ای برای بررسی وضعیت قهرمانان و تسهیل شرایط حضور آنها در مسابقات کشوری تشکیل شود.

پارس لاری با اشاره به اینکه در عرصه مربی گری با وجود چند مدال جهانی، اکنون خارج از عرصه قرار دارد، گفت: کسانی امروز به عنوان مربی با ورزشکاران قمی در رشته پرتاب با نیزه کار می کنند که اطلاعات خود را از روی کتاب می خوانند ولی امثال بنده در این رشته حضور داشته و مدال کسب کردیم و باید زمینه برای فعالیت ما فراهم شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار