رئیس هیئت کشتی قم عنوان کرد؛
وزیری گفت:مسابقات کشتی جام یادگار امام در رده نوجوانان ۲۴ و ۲۵ اسفند به میزبانی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم؛محسن وزیری،رئیس هیئت کشتی قم،گفت:بر اساس رایزنی‌های انجام شده و با نظر مثبتی که فدراسیون کشتی در مورد میزبانی قم از مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام در قم داشت میزبانی این مسابقات قرار است برای استان قم تکرار شود و این موضوع برای کشتی قم یک امتیاز است.

وی بیان کرد: پس از برگزاری دوره پیشین مسابقات کشتی جام یادگار امام در تابستان در قم، پیشنهاد برگزاری دوره بعدی در قم نیز به فدراسیون کشتی ارائه شد و سرانجام فدراسیون کشتی با اعطای این میزبانی به قم موافقت کرد و این رقابت‌ها قرار است در رده نوجوانان ۲۴ و ۲۵ اسفند به میزبانی قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: برگزاری این مسابقات در قم برای استان قم اعتبار آفرینی می‌کند زیرا حضور تیم‌های خارجی در استان قم و میزبانی مطلوب از آن‌ها نگاه مثبتی از سوی تیم‌های خارجی به قم ایجاد می‌کند و به طور کلی میزبانی از رویدادهای ورزشی بین المللی کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی در شهر یا کشور میزبان است.

وی عنوان کرد: برگزاری این رویداد هزینه‌های خاص خود را دارد و امیدواریم با تحقق وعده‌ها و همکاری مسئولان استانی در قم، این رقابت‌ها به نحو احسن برگزار شود و تمام استان قم از این میزبانی بین المللی بهره‌مند شوند و تماشاگران نیز استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند.

وزیری یادآورشد: بدون تردید برگزاری این مسابقات در قم با توجه به این که استان قم هم در این رقابت‌ها ورزشکار خواهد داشت شور و انگیزه دوچندانی به کشتی گیران بومی ما می‌دهد و امیدواریم با همیاری مسئولان مربوطه برگزاری این مسابقات در آینده هم در قم تداوم داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار