با پايان رقابت 6 تيم
چهارمين دوره رقابت‌هاي ليگ مردان باشگاه‌هاي بدمینتون استان قم با قهرماني بدمينتون‌بازان تيم بانك ملت به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، هیأت بدمینتون استان قم که در ماه‌های پایانی فعالیت چهار ساله خود به ریاست علی پنجه‌باشی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و چهره‌های با سابقه این رشته ورزشی قرار دارد، با حضور 6 تیم چهارمین دوره پیکارهای لیگ باشگاه‌های این رشته را برگزار کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت بدمینتون استان قم، چهارمین دوره لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم از دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تالار اختصاصی زنده‌یاد حامد فرهمندموحد قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

هیأت بدمینتون قم با هدف شناسایی چهره‌های شاخص این رشته به منظور تشکیل تیمی منتخب برای اعزام به پیکارهای لیگ و حضور در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور، اقدام به برگزاری رقابت‌های لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم کرد، لیگی که در آن بانک ملت به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم‌های شرکت کننده در فصل 1396 لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم یونکس، فورزا، بانک ملت، عالیان سفر، گچ کناف و موسسه خیریه دست‌های مهربان بودند که از ششم بهمن رقابت خود را استارت زدند و سرانجام تیم بانک ملت گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و قهرمان شد.

چهارمین دوره رقابت‌های استانی لیگ باشگاه‌های بدمینتون جمعه‌های هر هفته با حضور بازیکنان شاخص و استعدادهای آینده‌دار این رشته به انجام رسید و در شرایطی که در سال 1395 تیم بدمینتون عالیان سفر بالاتر از سایر تیم‌های شرکت کننده عنوان قهرمانی را کسب کرده بود در این دوره تیم بانک ملت به مقام قهرمانی رسید، شرکت فورزا نایب‌قهرمان شد و تیم‌های کنسرو شبنم و عالیان سفر مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رقابت‌های لیگ در حالی به کار خود پایان داد که دو تن از چهره‌های قدیم و جدید بدمینتون قم یعنی محمدرضا مطیع و محسن صادقیان در رقابت‌های دانشجویان منطقه یک کشور درخشیدند، درخششی که با مربیگری مطیع و رقابت صادقیان عنوان قهرمانی تیمی، نایب‌قهرمانی بخش انفرادی و مقام سوم قسمت دو نفره را به همراه داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار