با كسب 3 پيروزي متوالي در هفته پاياني
پاس قم با نمايش دلچسب كاراته‌كاهاي مستعد و آينده‌دار قمي مقتدرانه به مرحله دوم مسابقات ليگ آينده‌سازان كاراته باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.
کد خبر: ۶۶۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 06 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که در چند فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی کاراته ایران همواره یکی از نماینده‌های همیشه موفق استان قم و در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی بوده، امسال نیز با تکیه بر توانمندی و استعداد کاراته‌کاهای بومی مدعی کسب سکوی نخست لیگ آینده‌سازان ایران است.

این هفته آخرین رقابت‌های مرحله گروهی فصل 1397 لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد در حالی معرفی شدند که پاس قم نیز در جمع آنها قرار داشت.

این هفته از رقابت‌ها در حالی با صعود هشت تیم به مرحله بعد لیگ کومیته آینده‌سازان پسر ایران به پایان رسید که تیم کاراته باشگاه پاس قم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، سه برد ارزشمند در مقابل حریفان کسب کرد تا به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله دوم شود.

شاگردان ابوالقاسم پایدار در تیم کاراته باشگاه پاس قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی بودند، این هفته نخست مسابقه خود را برابر تیم هیات کاراته بسیج خراسان‌رضوی برگزار کردند و با پیروزی 13 بر هفت از میدان مسابقه خارج شدند.

نماینده قم در دومین مسابقه خود به مصاف نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در جدول رده‌بندی گروه سوم یعنی شیرآلات طوفان رفت و این تیم را نیز با نتیجه قاطع 15 بر 6 مغلوب کرد، ضمن اینکه در سومین رقابت هفته پایانی مرحله گروهی با حساب 13 بر هفت تیم آکادمی کاراته نریمان را شکست داد.

پاس قم با سه پیروزی متوالی در مقابل رقبای هم‌گروه خود به عنوان صدرنشین مجوز صعود به مرحله بعدی مسابقات فصل 1397 لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های ایران را کسب کرد، ضمن اینکه کاراته‌کاهای تیم شیرآلات طوفان نیز به عنوان تیم دوم این گروه صعود کردند.

این در حالی است که با صعود تیم‌های باشگاه بارانی و هیات کاراته زنجان از گروه نخست، تیم‌های آراکس ارقام عسلویه و شین‌تو گلستان از گروه دوم و تیم‌های تاپ‌ اکو خاورمیانه و آکادمی کاراته سلیمی از گروه چهارم، حریفان تیم کاراته پاس قم در مرحله بعد لیگ آینده‌سازان کشور نیز مشخص شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار