مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال در قم
تيم فوتسال آپكوپارس قم با شكست از مقاومت تهران موقعيت خود براي كسب مقام قهرماني فصل 1397 ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را به خطر انداخت.
کد خبر: ۶۶۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور بین چهار تیم صعود کننده از گروه‌های اول و دوم مقدماتی تا روز سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی تیم امید آپکوپارس قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

در این مرحله صعود کننده‌های گروه نخست مرحله مقدماتی یعنی شهروند ساری و آپکوپارس قم و دو تیم برتر گروه دوم یعنی امید فرش‌آراء مشهد و مقاومت تهران حضور دارند که به شکل دوره‌ای به مدت سه روز برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روز نخست بازی‌های این گروه در حالی سپری شد که ابتدا صدرنشین‌های مرحله مقدماتی یعنی شهروند ساری تیم برتر گروه نخست و فرش‌آراء مشهد تیم اول گروه دوم به مصاف یکدیگر رفتند، مسابقه‌ای کم گل که در آن یک بار تیم فرش‌آراء دروازه حریف را باز کرد و به سه امتیاز رسید.

بازی دوم را تیم‌های فوتسال امید آپکوپارس قم و مقاومت تهران در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال برگزار کردند، مسابقه‌ای که در آن سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد اما برخلاف انتظار این تیم مقاومت بود که توانست میزبان مدعی خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

این نتیجه در حالی برای نماینده فوتسال قم رقم خورد که شاگردان سیدوحید غیاثی گزینه اول کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شدند اما تنها گل آنها نیز توسط سیدحسین رضوی از روی نقطه پنالتی به دست آمد تا قمی‌ها به دو بازی بعدی آپکوپارس برابر فرش‌آراء مشهد و شهروند ساری امیدوار بمانند.

بازی‌های این مرحله امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم پیگیری می‌شود و از ساعت 16 مقاومت تهران به مصاف شهروند ساری می‌رود، ضمن اینکه از ساعت 18 فوتسالیست‌های تیم آپکوپارس قم رو در روی فرش‌آراء مشهد قرار می‌گیرند تا بلکه شکست قبل را جبران کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار