بعد از چهل ماه خدمت در استان قم
سیدمهدی صادقی استاندار قم بعد از مشمول‌شدن در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان امروز رسماً از پست خود کناره‌گیری کرد. صادقی در قم 3 سال و 4 ماه مسولیت اداره قم را برعهده داشت. او بعد از قربانعلی سعادت (4سال و 8ماه) بیشترین مدت استانداری قم را برعهده داشت.
کد خبر: ۶۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم بعد از مشمول شدن در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان امروز بعد از چهل ماه خدمت در استان قم رسماً از پست خود کناره‌گیری کرد.

وی در تیرماه سال 1394 با استعفای حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، از سوی هیات دولت به عنوان استاندار قم انتخاب شد.

صادقی در قم 3 سال و 4ماه مسولیت اداره قم را برعهده داشت. مردی با سابقه امنیتی و مدیریت هواپیمایی که موافقین و منتقدین خود را داشت. او بعد از قربانعلی سعادت (4سال و 8ماه) بیشترین مدت استانداری قم را برعهده داشت

به نظر می‌رسد با پایان خدمت صادقی، در جلسه فردای هیئت دولت جانشین یا سرپرست موقت استانداری قم مشخص شود که با توجه به عدم تشکیل جلسه مجمع نمایندگان و مشورت با اهالی سیاسی قم فعلاً انتخاب سرپرست برای پست استانداری دور از ذهن نیست.

متن نامه خداحافظی صادقی به شرح زیر است:

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که موهبت خدمتگزاری به مردم شریف، متدین و انقلابی استان قم در سال‌های پایانی خدمت نصیب اینجانب گردید.

توفیق خدمت در دیار مقدس قم و متبرک به آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، مسجدمقدس جمکران و سرشار از فیض وجود مرجعیت معظم و حوزه پر خیروبرکت و بی‌بدیل علمیه به عنوان چشم‌وچراغ جهان اسلام و تشیع؛ که بدون شک تک‌تک لحظات آن برای بنده ارزشمند، مایه مباهات و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

از ابتدای پذیرش مسئولیت در استان قم و با بهره‌گیری مناسب از فرصت‌ها، امکانات و همچنین خرد جمعی در حد وسع و توان، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مناسبی در جهت رشد و شکوفایی و تأمین زیرساخت‌های استان در سطوح مختلف انجام گرفت.

در طی این مدت همه تلاش اینجانب بر این بود که برنامه‌های توسعه‌ای استان در یک فضای تعاملی توأم با وحدت و انسجام و برخوردار از پشتوانه اخلاق و قانون مداری و صبوری و به دور از هر نوع حب و بغض و تعصبات سیاسی و حزبی و منطبق با گفتمان اعتدال، به پیش رود که به لطف قادر توانا و همراهی شایسته اقشار مختلف، با نتایج و توفیقات ارزنده‌ای همراه گردید و امید آن دارم که این روند در دوران مدیریت جدید نیز با شتاب بیشتری تداوم یابد.

اینک که بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، چهل ماه مأموریت کاری اینجانب در خاستگاه انقلاب اسلامی به اتمام می‌رسد، همزمانی این اتفاق با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفته بر خود لازم می‌دانم از عموم مردم فهیم و قدرشناس قم، خاصه علما و مراجع بزرگوار که به جد همراهی‌ها و رهنمودهای داهیانه ایشان موجب پشت‌گرمی و عامل بسیار مؤثری در اجرا و پیشرفت توسعه استان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی بوده است و نیز روحانیت جلیل‌القدر و ائمه محترم جمعه و جماعات، جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، نمایندگان محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به ویژه جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم کشور و معاونین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین اصحاب دلسوز رسانه و نخبگان سیاسی و اجتماعی، نیروهای سر افراز اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی، دستگاه قضایی و همه اقشار استان خصوصاً همکاران پرتلاش و زحمتکش خود در استانداری، فرمانداری، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و نیز معاونین و مدیران زیر مجموعه تقدیر و تشکر نموده و ضمن عذرخواهی، طلب حلالیت داشته، از درگاه ایزد منان، سلامت و بهروزی همه شما بزرگواران را مسألت نمایم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین صدیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
مگر وضع قانون جدید میز مسولین رو بگیره والا تادم مرگ میزشان را رها نمیکنند
متاسفانه در کشور مابه مدیران جوان بها نمیدهند،
این جماعت بازنشته برگشت به کار، اگر درست کار میکردند الان وضع ما این نبود
هروقت ادارات ما گزینشش براساس ضابطه باشد نه رابطه مشکلاتمان قابل حل است ومتاسفانه این وضعیت اکثر ادارات ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار