آیت‌الله نوری همدانی :
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه جلسات مسؤولان باید خارج از وقت اداری برگزار شود تا مردم در زمان اداری بتوانند امور خود را پیگیری کنند گفت: ادارات خانه ملت است و باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۶۸۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به خطبه ای از امام علی(ع) درباره حق حق رهبر بر مردم و حق مردم بر رهبر اظهار کرد: بین مردم و مسؤولان حق بزرگی وجود دارد و باید بین این دو ارتباط شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بی اعتنایی کردن به مردم بر خلاف معارف دینی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید امور مردم را تسهیل کرده و به آنها سخت نگیرند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه پشت میز نشستن و ایجاد فاصله بین مسؤولان و مردم صحیح نیست، گفت: ادارات خانه ای برای ملت است و باید در این مراکز مشکلات مردم بررسی و حل شود.

وی با انتقاد از اینکه مسؤولان هنگام رسیدگی به امور مردم در جلسات هستند، تاکید کرد: مسؤولان باید جلسات را در وقت غیراداری برگزار کرده و در وقت اداری به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سخنی از امام راحل فرمودند اگر مسئولین در میان مردم نباشد آن روز، روز سقوط است، بیان کرد: حضور مسؤولان بین مردم و ارتباط با آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار